Followers

GT Chicks..

Tuesday, August 4, 2009

saje je nak 'cuci mata' makhluk bernama LELAKI...ahaks
espeacialy utk DJ Epoi...nak menyemarakkan lagi kejelesan dia..hahaha
some pics GT Chicks yang sempat di snap masa ari kejadian..







cukup le tu je
kesimpulan nye, semua diaorng badan melentik je...
tapi tahun nie keseksian diaorang tak seperti tahun lepas
dan kejelitaan tahun nie pun tak sejelita tahun lepas...hehehehe

6 xoxo:

echah_syed said...

dorang ni tak mkn ke acu..semua body sekeping jek :p

kalau ditiup angin sepoi-sepoi pun sahih terbang nih.nasib pakai kasut berat hehe.. :D

cerpelai said...

Gua tak pandang jelita ni semua, janji hati mesti jujur dan ikhlas.. (sambil tutup mata baca blog ni..)

Hahahahaa..!!

@cu SaYaNg said...

echah::

kasut tu le pemberat diaorang kak echah oi...kalau x dak kasut tu,dah lama dah terbang..hahaha

@cu SaYaNg said...

cerpelai::

terer nye baca blog sambil tutup mata...nak kena belajar nie..ahaks

LotsOfLove-Pearls said...

hye acu..
wahaha.. turut tercuci mata..
haha..

lentik2....

Moga terus sihat ok..

@cu SaYaNg said...

LOL::

ya..acu dah sihat...
cuma batuk sikit2 je lagi