Followers

Pertama Kali Setelah Hidup 31 Tahun

Wednesday, August 26, 2009

Benda nie nampak menarik kan???

Benda nie nampak sedap kan???

dah lama acu tengok benda nie terjual di pasaraya

belum penah sekali pun acu beli
tapi semalam, mungkin nafsu berpuasa kot
keinginan untuk membeli tu membuak2 di dada..ahaks

maka nye, semalam acu beli yang nie

yang nie

yang nie



yang nie


dan 4 ketul yang kecik2 bulat nie...

dan hari nie, acu rasa nak lagi...
sedap rupa nye benda alah nie...
31 tahun hidup, baru semalam acu merasa keenakan sushi nie..hahahaha
jangan ketawa kan acu ya....

14 xoxo:

LotsOfLove-Pearls said...

nampak sedap..

tak pe..

selagi berpeluang, cuba jer..

selamat berpuasa dan berbuka ngn sushi..

Jake's Daughter said...

Sushi..Aku suka suhshi..Pya..Hang bt aku terliuq...

cerpelai said...

Waaa..
Sushi, sashimi, udon.. telur salmon tu lupa pulak namanya.. Wasabi tak nampak kat dalam gambo..

Seumur hidup gua tak pernah lantak memende ni sebab gua takut tak sedap.. Sedap ke Acu?..

Cik Kham & Co said...

alamak piah....mmglah sushi tuh marvellouss.....wugi hang x try awal2...huhuhu..sedap tgk gambo sushi...

@cu SaYaNg said...

LOL::

sebagaimana rupa nye
begitu la juga rasa nye...
menarik & sedap...

thanks LOL..

mis ya

@cu SaYaNg said...

Jake's Daughter::

hahahaha...mmg saja nak bg org baca terliuq tgk...hahahaha

@cu SaYaNg said...

cerpelai::

sedap...try la..tak rugi mencuba..
hehehehe...tapi acu tak suka wasabi...eee...rasa nye pelik..hahaha..jakun betul acu nie

@cu SaYaNg said...

cik kham::

selama nie aku x lalu nk makan rumpai yg membaluti sushi tu..aku x leh nak telan..sbb tu aku x berani nak try sushi nie

tapi semalam,aku nekad nak makan gak sushi nie..maka hasil nye aku berjaya habis kan semua nye...eddie makan 2 ketul ja...hahahaha

aramis2177 said...

puan sri,
anak2 aku duk tgk gambaq2 sushi kat blog hang ni duk melelh ayaq liuq!haahhaaa...xsabaq aih nak balik ni nak pi makan sushi nih..kat sini mahai giloss......

yatie81 said...

acu...membuatkan nk pg cari la kat k4..hehehe..sedap2...

@cu SaYaNg said...

aramis2177::

ala sian nye Balqises..
sori auntie bukan nya nak bagi korang terliuq...

tak pa balik nanti,auntie bawa pi makan sushi ya sayang..tapi mommy belanja...hahahaha

@cu SaYaNg said...

yatie81::

hahaha...aku tadi pun dah hampir2 nak ke C4 alamanda tapi mengenangkan jalan jam, maka aku pendam kan saja niat tersebut..huhu

echah_syed said...

anak dara combi suke sushi ni tapi combi siket bole laa kalau byk rasa nak muntah pulak :D

jakun kot heheh :p

@dik-nick said...

yg last skali tu.. tk leh nk telan lol.. hahahaha. try lagi tk leh jugak ahakss