Followers

Super GT...Mungkin kah Yang Terakhir???

Tuesday, June 21, 2011

Tarikh:: 18-Jun-2011 (Sabtu)

Seawal jam 6.50pagi bertolak ke Sepang
acu, EE & Toman; kawan EE...

Awal nye...mau ke mana tu acu??

Acu nak ikut EE ke Super GT kat SIC
macam yang acu bagitau dalam entri lepas...

Kenapa awal sangat pergi nye???

Acu pegi awal sebab acu ikut EE
EE salah seorang scrutineer untuk Super GT
sama juga dengan Toman...
diaorang kena ada kat sana pukul 7 pagi..
tapi biasa la...janji pukul 6 tapi 6.50 baru gerak

Bilik kecil nie menjadi tempat "pertapaan" acu
sepanjang perlumbaan berlangsung



Photobucket


Nie Toman (yang bertopi) dan kawan-kawan
dalam fire suite sebelum keluar "bertugas"
lupa la apa nama 2 orang kawan EE tu...

Photobucket

Antara pasukan yang terlibat untuk Super GT 2011

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

GT Chicks 2011 tak ramai sangat...
ada antara pasukan tak bawa pun chicks diaorang

Photobucket

Photobucket

Permandangan yang biasa di lihat di belakang pit
setiap kali habis perlumbaan
baju bersidai & tayar berjemuran...

Photobucket


Ada sesetengah pasukan menyediakan kolam kecik nie
untuk pelumba diaorang berendam sejuk kan badan
setiap kali lepas berlumba...

Photobucket

Habis berlumba dalam pukul 6 petang
hari Sabtu nie race untuk kelayakan
final nya hari Ahad...tak dapat la nak tengok
sebab acu nak ke Vietnam...

Souviner yang dapat kat Super GT

Photobucket


Tunggu EE selesai semua tugas pukul 8.30 malam
sampai KL pergi makan...hantar EE balik
acu terus gerak balik rumah...

Sampai rumah last checking sebelum nak fly esok pagi
dalam pukul 1 pagi baru acu tidur....zzzzzZZZZZZZZZZZZ




p/s:: tq ya EE sebab bawa acu...i love u so much darl




Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

2 xoxo:

gadisBunga said...

acu gi vietnam lagi? :D

@cu SaYaNg said...

GB::

yes dear...g semalam je...