Followers

WW#79 Syawal #18 Eden Ke Kola Pilah

Wednesday, September 4, 2013

Tanggal 31... Bulan 8... 2013
acu follow kakak pergi kenduri nikah
anak saudara kepada abang ipar
di Kuala Pilah

Selain nasi putih, tuan rumah sedia kan nasi hujan panas



Di makan dengan lauk pauk nie







Nie ahli rombongan kami





Eh... baru terperasan tak de muka abang ipar acu lah

Nie gambar pengantin dengan saudara mara



Nie pula gambar pengantin dengan rombongan kami



Buah tangan daripada tuan rumah



Terima kasih tuan rumah
iskh... masih terasa lagi la kesedapan masak lemak cili api tu.. sodap..!!!






Photobucket

8 xoxo:

JunAina said...

Meriah kaler baju Acu tu, cantik.

Ain Noraini said...

suka laa tengok buah tangan tu..cantik...

Kakzakie said...

Makan nasi hujan panas dgn lauk macam-macam mestilah sedap.

Kakak nak buat masak lemak cili apilah petang ni Acu. Tergoda bila acu kata sedap:)

Amanda Suria said...

Masak lomak cili api..mmg sodap....

DarLing Pya said...

Kak JunAina::

acu beli sebab baju tu colorful ala2 retro gitu..hehehehe

DarLing Pya said...

kak Ain::

cantik kan?? bakul tu dibuat daripada suratkabar lama

DarLing Pya said...

kakzakie::

aduh..!! mesti sedap kan akak masak??

DarLing Pya said...

amanda::

tu la..tapi acu tak pandai masak :)