Followers

"Tak Kahwin Tapi Pakai Kereta Mahal"

Saturday, February 28, 2015

Malam tadi balik kerja Cik Darling singgah car wash berhampiran dengan kawasan rumah.. Dah lama sangat tak mandi kan Cik Polo

Sementara tunggu Cik Polo di vakum dan di lap "tubuh badan" nya, Cik Darling sempat berbual dengan salah seorang staf kat situ

Macam2 yang dibual hingga lah di tanya soalan status diri Cik Darling

"Saya belum kahwin la.."

"Belum kahwin tapi pakai kereta mahal.."

Erk... tak tau nak jawab apa
Hanya membalas dengan senyuman

Dalam hati berkata "Orang belum kahwin tak boleh pakai kereta mahal ke???"

5 xoxo:

Kakcik Nur said...

Macam tu pulak...Ingat org yg dah kahwin je mampu pakai kereta mahal ke? Silap2 kereta murah pun nan hado...

anis abdullah said...

Pulak dah mampu kan. Bukan nak berlagak tapi ada penjimatan dari segi servis ye dakk?

Darling Pya said...

Kan mak?? Pelik pula bila dia cakap macam tu

Darling Pya said...

Betul tu.. tak tau nape dia leh keluar statement tu.. pelik

mardiana abu darin said...

Manusia macam-macam perangaikan...org pakai kete mhl pun jd satu isu...tetiba teremo pulak (^_^)