Followers

~Saturday Yang Membosankan~

Saturday, May 10, 2008

Erghhhh....
bosan nye ari nie.
biasa nye, Saturday is my dating day
memandang kan eddie kat T'ganu
maka ari ni tersangat la bosan nye saya nie...

pagi2 basuh baju sambil layan dvd..
saya sempat layan 2 dvd (erk...byk nye baju acu..hehehehe)
Setel basuh baju dalam kul 1.30
baru acu mandi

lepas mandi buka tv3
layan cite hindustan...tajuk Baghban
Sedih nye cite tu....meleleh2 ayer mata ku
hahahahaa...

tengok cite tu tetiba je ati menjadi tersangat rindu
pada arwah ayah saya Cikgu Hj Ismail B Hj Salleh (al-Fatihah)
dan juga pada emak tersayang Hjh Sofiah Bt Man...
di tambah lak rasa rindu acu pada En Eddie

Eddie pun x call acu langsung
sekali je dia call kul 12.04pm....
dah lupa dengan acu ke????

tak tau apa nak buat, acu pun masuk bilik tukar baju
turun bawah, start the engine...brommmmmmmm
sampai le ke Taman Bukit Jalil

dah lama rasa nye acu tak jogging
so, untuk hilang kan rasa rindu & bosan saya nie
acu pun jalan2 la kat taman tu
dapat 1 pusingan bukit yg sedikit tinggi & besar tu
5 round jalan kat batu refleksologi
lari 1 round kat padang ala2 padang netball
(teruk nye acu nie..dulu leh dapat 5 round)
pukul 7, acu pun balik le...

Elok je sampai umah dalam pukul 7.14pm
acu tengok ada miss call dr eddie
i called him back, rupa2 nye dia p kenyir
lain tak brape nak clear kat sana
sebab tu dia tak call acu...
ooo...itu kisah nye...

rehat jap bagi ilang peluh, mandi...
panas kan fishball soup pastu terus layan tv
sambil2 mengasah minda & menajam kan mata
dengan buku Find & Circle Jumbo

tak sabo nye nak tunggu eddie balik malam esok....

0 xoxo: