Followers

Bread Butter

Tuesday, January 19, 2010

pagi nie acu bangun awal...pukul 6 dah bangun...
(awal la sangat..hahahhaa....)
sebab pagi nie acu nak buat BREAD BUTTER PUDING
sebagai bekalan untuk acu bawa ke opis

acu dapat resepi nie dari MOMMY FARAH
sebenar nye nie kali kedua acu try...
pertama kali acu buat masa pegi memancing aritu
My Darling & kawan2 dia suka...hehehehee

dan pagi tadi acu bawa kan untuk kawan2 juga
dan komen diaorang "SEDAP"
hahahaa...tak tau la betul ke sedap atau sekadar menjaga ati..




10 xoxo:

kakcikseroja said...

Salam Acu..

kakcik pulak bangun pukul 5 pagi. Kakcik cuma buat sandwich telur je untuk anak2. :)

aramis2177 said...

wooohhooooo!!congrats!!!!!jadik gak bengkang roti nih ikut resepi aku tuh noooo....hehehehe......

@cu SaYaNg said...

kakcikseroja::

pukul 5????
acu masih dlm selimut lagi..hehehe
biasa nye acu bangun 6.45
sedap nye sandwich telur...

@cu SaYaNg said...

aramis2177::

hahaha...yg mula2 tu jadi
yg kedua nie lembik sikit..
adunan aku tu lembik sikit..nk topup roti lak dah abis..pasrah je la..hahahaa

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Acu, next gath buat bread butter puding ni ye. Terliur dah ni.

@cu SaYaNg said...

V.I.C@D.I.A.N.A::

hahhaha..insyaallah dear...bisa diatur..

azieazah said...

Ehh haritu ACU buat puding, sedap sangat. Fruit Cocktail rasanya, kan?

kali ni mesti lagi terer, kan?

Kak Azie masak Cucur Udang + Kuah Kacang jerrr...:D

@cu SaYaNg said...

azieazah::

yup..puding yg putih ada buah peach tu acu le buat..ntah apa nama puding tu..x ingat..hehehe

saya budak baru belajar la kak azie..hehehe

yatie81 said...

acu sedapnyer...kasi resepi..

@cu SaYaNg said...

boleh...no prob nye..
nnt i msg kt FB..