Tuesday, January 19, 2010

DJ Epoi Masuk Hospital

Edit Posted by with 10 comments
tadi acu terbaca status kat FB DJ EPOI

"Terkejut masuk surat khabar punya pasal..Gua tercampak kat katil nih....
Huhuhuuuuuuu......Sob...sob.....sob"
uiks...Dj Epoi masuk spital????
kenapa pulak nie???? acu ingat lu sakit perut...
terus acu ym dengan suked...tanya dia apa yang patut...

apa2 pun bro, acu doakan lu selamat...insyaAllah tak de apa2..
don't worry ya bro...kengkawan pun akan sama mendoakan...

10 xoxo:

SYAbAR said...

tkasih acu atas ur concern... insyaAllah tak dak apa2 yg serius kat dia... camnilah KAWAN... kongsi saat suka duku....

Dearie Pearls said...

errr..
masuk hospital lak..?

cian dia.
harap2 dia ok je ya.

Dj Epoi said...

Acuuuuuuuuuuuuuuuu!

Ishhhhh......ishhhhhhhh......ishhhhhh...
Lu buat Gua terharu beb!!

Yapppp!!! Ini yg dinamakan sahabat yg perihatin...
Gua tak mengharapkan semua ini...
Tapi ada persamaan kita disini...iaitu mengembirakan hati kawan-kawan....

Yap .....ketika ini... Gua masih lagi belum boleh lelapkan mata Gua kat SMC ini... Tak tau pasal apa? Huhuhu...

Mungkin terpanggil untuk menyemak..komen kawan2
Dan malam nih terperasan pulak entry ini...

Tq Acu ....Gua menghargainya..

------------------------------

lots of love pearls

Sian kat Gua kan?
Salam kenal dari Dj Walaweiiii ini

azieazah said...

Alaaa DJ EPOI tu seorang yang kuat semangat.. setakat masuk hospital tak ada apa sangat tu.. kan? kan EPOI kan?

makan ubat tau... Gua tau lu memang Wallaweiii...!

Dj Epoi said...

Akak AA

Baru sebentar tadi.... Gua makan Ubat..
Memula malas nak makan..,

Bila terbaca komen Akak ...terus Gua makan Kak

walaweiiii....

Ada sapa kat sini tau ... Apa maksud walaweiii?

Darling Pya said...

syabar::

tu la guna nye kawan kak...
berkongsi suka & duka insyaallah..

Darling Pya said...

LOL::

tu la psl...hope GOD bless him

Darling Pya said...

DJ Epoi::

acu dgn lu kan ada persamaan...
body dh lebih kurang...ati suci..muahahaa...

acu doakan lu ok bro...insyaAllah..
kesian suked & anak2

Darling Pya said...

azieazah::

hahahaa...dia memang sorang yg badan semangat..eh silap..silap..seorang yg kuat semangat...hehehee

Darling Pya said...

DJ Epoi::

ele...bunyik mcm mengada2 je..
org sakit selalu nk mengada2...nyampah..ahaks

Followers