Followers

Korban 2011

Thursday, November 10, 2011

Erk...rasa nya belum terlambat lagi kot kan
untuk acu ucap kan Selamat Hari Raya Aidil Adha untuk semua

Tahun nie seperti tahun-tahun yang lepas
sambutan kami sekeluarga sederhana je
dan Alhamdulillah isnin lepas (7-11-2011) keluarga acu tumbang kan
seekor lembu sebagai memenuhi ibadah korban tahun nie

Tak banyak gambar pun yang di ambil...layan saja la apa yang ada
2/3 daripada lembu tu di sedekah kan kepada yang berhak

Photobucket

Photobucket

Photobucket


1/3 lagi mak acu ambil untuk di buat kenduri pada malam nya

Photobucket


Syukur dengan rezeki dari Allah...




Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

3 xoxo:

kakcik said...

Alhamdulillah. :)

Anaa said...

Alhamdulillah... rezeki melimpah ruahh...

gambo kenduri malam raya tu takde ke.. nak nengok acu pose ngan baju kurung. kekeke..

Kakzakie said...

Kenduri dgn daging fresh mesti best. Alhamdulillah dah selamat semuanya