Followers

Happy 15th Anniversary EE...!!!!!!

Tuesday, November 22, 2011

Pejam celik pejam celik..sudah 15 tahun berlalu
terasa baru semalam saja kami kenal
masih terngiang lagi di telinga
perkataan pertama yang keluar dari mulut EE "comel nye.."
semasa pertama kali EE terpandang acu dalam dewan kuliah di kolej dulu
(comel la sangat...EE rabun masa tu...hehehee)

Bermula dari situ...macam-macam usaha EE laku kan
untuk mendekati acu...ramai orang yang terpaksa jadi
"posmen" tak bergaji...acu panggil "posmen karat"..hehehee

Acu masih lagi menyimpan semua surat, kad atau nota
pemberian EE...dari kolej hingga lah acu habis belajar di UTM
acu simpan baik-baik dalam fail...bila gaduh acu akan belek fail tu
menitis air mata mengenangkan semua yang indah yang kami pernah lalui


Photobucket



Salah satu lukisan yang EE lukis...
dapat inspirasi lepas tengok movie "George Of The Jungle"



Photobucket



Ce tengok gambar kami dulu-dulu...
tengok pada si gadis... kulus je...



banding kan dengan gambar kami sekarang nie...



Photobucket


manyak gomok oooo...hahahahaa...tu tanda nya B.A.H.A.G.I.A

Dugaan demi dugaan kami tempohi bersama
walau pun ada masanya terasa seperti mahu menyerah
tapi Alhamdulillah hingga ke hari ini
kami masih lagi bersama di atas kehendak-Nya

Sudah 15 tahun tak terasa ke nak bersatu sebagai suami isteri??

tak nak kahwin ke??

Soalan demi soalan menerjah lubang telinga nie
jawapan standard atau klise "belum sampai jodoh"

Tidak ada pasangan yang bercinta yang menginginkan perpisahan
semua nya berharap agar hubungan cinta berakhir ke jinjang pelamin
mengharapkan hubungan kekal bersama hingga ke akhir hayat

Setiap hari tak putus doa yang acu pohonkan dari Yang Maha ESA
semoga dipermudahkan segala urusan jodoh kami ini

Semasa menunaikan umrah bulan Mac haritu
(klik sini, sini, sini, sini dan sini)
acu sanggup memanjat Jabal Rahmah hingga ke puncak
untuk mendoakan kami bersatu
sanggup meredah ribuan manusia untuk bersolat di Raudah
dan Hijir Ismail untuk mendoakan
pengakhiran yang baik untuk jodoh kami

Pendek kata semua tempat yang orang cakap mustajab
berdoa untuk jodoh semua acu pergi...
tapi Allah masih belum mengizinkan kami bersatu

InsyaAllah jika sampai masa dan ada jodoh kami berdua
serta dengan izin Nya kami berdua akan bersatu juga
sebagai suami isteri seperti mana yang kami impikan bersama

Doa kan kami ye...


Photobucket





p/s:: EE...dinner kita postpone ke weekend ek...



Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

14 xoxo:

kakcik said...

Kakcik juga dalam diam tetap mendoakan agar Acu dan EE segera bersatu sebagai suami isteri. InsyaAllah. :)

mama maman said...

moga2 jodoh kamu berdua kekal hingga ke liang lahad...:)

Bahagia melihat kebahagiaan teman2..:)

gadisBunga said...

Allah ada peraancangan yang terbaik untuk Acu. Saya percaya, perancangan Allah itu pasti akan membuahkan bahagia.

happy anniversary acu. :)

ainnoraini said...

inyaallah..kalau ada jodoh tak mana acu ye...berdoa agar allah permudahkan segalanya...

Anaa said...

lama kawan tu.. semoga sampai jodohnya nanti.. akak terfikir ape je halangan nya acu..?

ngaper tak koling2 ahad lepas.. boleh join kat umah dato` LF.

@cu SaYaNg said...

kakcik::

amin..terima kasih kakcik :)

@cu SaYaNg said...

mama maman::

amin...terima kasih mama :)

@cu SaYaNg said...

GB::

mudah-mudahan begitu lah...tq GB :)

@cu SaYaNg said...

kak ainnoraini::

insyaAllah kak...terima kasih :)

@cu SaYaNg said...

Anaa::

mudah-mudahan...

sebenar nye yg mengajak acu nie kakcik...acu tak tau pun sapa jemputan nye...ingat kan acu,kakcik & kak z je...sampai sana baru acu tau ada blogger lain gak join...sori ek kak...

PCL said...

acu, blm sampai masa yg terbaik utk sidia melamar lg tu...kita doakan moga terbuka dan dipermudahkan segalanya.

PCL said...

acu, blm sampai masa yg terbaik utk sidia melamar lg tu...kita doakan moga terbuka dan dipermudahkan segalanya.

PCL said...

acu, blm sampai masa yg terbaik utk sidia melamar lg tu...kita doakan moga terbuka dan dipermudahkan segalanya.

mint_pudina said...

congrats!! InsyaAllah soon!!