Followers

Ramai Orang Bergembira Ramai Juga Yang Bersedih

Friday, November 11, 2011

11.11.11....cantik kan tarikh nie???
pasti ramai pasangan yang bernikah pada hari nie kan
memilih tarikh yang cantik untuk diabadikan dalam hidup

Masih ingat lagi tak tarikh 10.10.10??
mesti la ramai yang ingat kan terutama yang meraikan hari bahagia
mereka pada tarikh tersebut

Dalam kita bergembira ingat lagi tak kita dengan kejadian kemalangan
yang membabitkan dua bas, sebuah van dan tiga kereta
di Kilometer 223, Lebuh Raya Utara-Selatan
berhampiran plaza tol Simpang Ampat???
seramai 12 orang maut dan 40 orang yang cedera
klik [sini] untuk baca


Dan hari ini pada tarikh yang cantik ini
satu lagi kemalangan berlaku awal pagi tadi
klik [sini dan sini] untuk baca

Kejadian yang membabitkan bas dan lori trailer berlaku
di KM382 Lebuhraya Utara Selatan, berhampiran Hentian R&R Behrang
pada kira-kira jam 4.30 pagi tadi.
bas yang membawa rombongan sekolah dari Kulim, Kedah
4 orang maut dalam kejadian tersebut.

Al Fatihah untuk semua mangsa...


p/s:: untuk kemaskini terkini pasal kemalangan nie
boleh lah klik kat [sini]




Photobucket
"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

4 xoxo:

[PCL] said...

tarikh2 yg unik tu mmg senang nk diingat, tulah salah satu sebab ada yg menyukai nombor2 tersebut...sampai sanggup berhabisan utk memilikinya...mcm2 hal.

al-fatihah, innalillahiwainnailaihirajiun... kepada mereka yg mendapat musibah hari ini.

Ati Masrif said...

al-fatihah

kak ati ni dah ptg baru dpt
baca paper...selalu lambat :)

Anaa said...

apa ada pada nama.. apa ada pada tarikh.. hehe..

kalo acu tak sebut akak pun tak tahu pasal eksiden ni, walopun sokhabar free ada kat atas meja dari pagi..

gadisBunga said...

kite semua patut sedar akan Allah sentiasa memerhati segala tingkah laku kita....