Followers

I'm Back...

Monday, May 25, 2009

Gadis yg dirindui oleh anda semua
sudah selamat kembali ke Malaysia...hehehehe
Alhamdulillah acu selamat mendarat di KLIA
tepat jam 9.00am 23-Mei-2009

ari nie acu start keje..tapi biasa la
badan masih lagi terasa letih nye
sebab banyak sangat berjalan masa di Turki..
nanti lah ye acu sambung cerita nye
banyak benda nak kena setel kan ari nie...

mis u all so much...muaaaaahhhhh
enjoy some photos yg acu upload kan nie ye...
sebagai pengubat rindu kepada orang2 yg merindui acu ;-)






16 xoxo:

arryani said...

Welcome back my adik cayang...Best tuuu jalan...

cerpelai said...

Kehkehkeh..
Takpe.. Gi buat keja cum tido dulu.. Hahahaa..!!

Nampak cam menarik kalo tengok dari gambo tu Acu.. Bila dah ok nanti kasi cerita sikit ye?.. Jangan lupa moral dan pengajaran yang Acu dapat dari sana..

(Gua pulak yang mintak lelebih.. Edehh..)

@cu SaYaNg said...

tq..memang best..
x puas 10 ari kat sana

@cu SaYaNg said...

cerpelai::
alamak! terlebih sudah...hehehee
insyaAllah nanti acu cite ye
mmg terlalu byk nk d cite kan maklum le 10 ari kat sana...
takut korang je yg malas nak membaca nye nanti..huhuhu

ujie said...

acu..ole2 tuk aku x da ker???

@cu SaYaNg said...

aku ada beli sikit
tp bak kata kwn2 blog yg lain le
suruh aku anjur kn contest..
so,tgh dok pk apa bende la yg aku leh buat nie...

LotsOfLove-Pearls said...

jelesnyer acu g turki....

waaaaaaaa...
nak g gak..

nway.. mish ya...

welcome back acu..

ole2?

hehe..

@cu SaYaNg said...

sila jeles..sila jeles..hehehe
lain thn kita p sama ye

mish u too...muaackkks

tq..
ole2??ada...cuma dok pk mcm mana cara nk kasi adil pd semua nye...hehehee

Jake's Daughter said...

Yeaa....
Acu dah selamat balik..Alhamdulillah....Cant wait..Cant wait acu update blog....hehehe

@cu SaYaNg said...

Jake's Daughter::
Alhamdulillah selamat..
insyaAllah i'll try my best utk updet blog nie cpt ye..sbnr nye gmbr2 acu ada pd kwn acu yg pegi..pd acu hanya ada beberapa keping je...tu yg x leh nk updet segera tu...sabar ye ;-)

sakurasa 2 said...

acu sayang
Welcome back
banyak ke ole2 dari sana?

kamalnzura said...

selamat kembali..:D
nnti update lagi nooo....

@cu SaYaNg said...

sakurasa2::
tq kak...x byk sgt pun
maklum le duit Turki mahal..
tu yg shopping pun terkawal je..

@cu SaYaNg said...

kamalnzura::
insyaAllah jai..nnt kami updet

nurdaniella said...

acu, huhu.. sunyi dunia tanpa acu.. sampai link ilang pun tak perasan.. sori banyak2 yer.. miss u..

@cu SaYaNg said...

huhuhu..nasib baik le acu perasan td..ahaks..

mis u 2