Followers

Macam nie Pun Ada...

Wednesday, May 27, 2009

Cara baru nak cari awek...hahahhahahaa....


acu tak tau nape tak leh nak enlarge kan gambar nie
tak pe...acu tulis balik apa yg tertera kat belakang baju mamat nie

****************************************************************
DIPERLUKAN SEORANG AWEK

PANDAI MASAK, MENGEMAS, MENJAHIT, SUKA KUCING
BOLEH TANGGONG SAYA, ADA KERETA MEWAH DAN SUPERBIKE

SILA EMAIL ATAU MMS GAMBAR KERETA MEWAH, SUPERBIKE
DAN KUCING ANDA SEGERA!
****************************************************************

19 xoxo:

SYAbAR said...

Tak boleh la pula nak ellarge gambor tu Acu. nak tengok requirement si mamat ni...

@cu SaYaNg said...

Syabar::
ntah la kak syabar, acu pun x tau nape x leh nk enlarge kan gmbr tu..x pe acu tolong tuliskan blk apa yg tertulis kt bdn dia tu ek..

Kaiser said...

kahkahkah...lawok tul tulisan kat baju dia tu......

@cu SaYaNg said...

mmg lawak..hahaha

cerpelai said...

Kehkehkeh..
Gua memang cukup suka dengan orang yang kreatif camni.. Tabik gua pada mamat tu..!!

Gua ingat nak buat baju yang merepek-repek jugak laa pasni..

@cu SaYaNg said...

cerpelai::

acu rasa,lu patut buat baju merepek2 nie...acu sokong 500%...sure laku nye kalau jual

arryani said...

Waakakakakak

apenye mamat nih..Kalo akak la, dah tak tahan nak tergelak depan dia...

@cu SaYaNg said...
This comment has been removed by the author.
@cu SaYaNg said...

arryani::

hahahaha...mau berguling2 tu kalau akak ketawa kan??hahahaha

LotsOfLove-Pearls said...

Haahaa..
hampeh nyer laki..

ader ker..

haha..

REJECTED!

sakurasa 2 said...

acu sayang

akak sejutu
cam LOL kata

REJECTED!

Mohammad Afendy Bin Noor Khan said...

Aku pon nk cari awek gaya nie gak la...
Saper Sudi..???

Kelayakkan memohon:
1.Single
2.Suka Makan mcm aku.
3.x banyak songeh...!!!
4.Manje2 kucing
5.Setia.
6.X takut naik keta laju2 dengan aku...huhuhu ni paling penting..!!!

Notasi :
Aku bawak keta 120-150km/j kira standard ari2 dlm jem cilok sana-sini..
Jalan kosong meter tidor 180km/j..

Sila hantar resume berserta gambar..

Hahahahaha

nurdaniella said...

salam acu.. haha, tak tahan tang kereta mewah ngan superbike tu.. mata duitan punya laki.. ni bukan nak carik bini nih.. ni macam nak carik mak datin jer.. huhu..

@cu SaYaNg said...

LOL::
saya setuju!!!! hehehee

@cu SaYaNg said...

sakurasa2::
yeah..setuju..setuju..setujuuuuuuu

@cu SaYaNg said...

Afendy::

erk..acu mcm memenuhi kriteria je
muahahahaa...

1-Single (yup..acu masih single)
2-Suka makan (tengok badan le..)
3-X byk songeh (rasa nye ye..)
4-Manje2 kucing (meow..meow..)
5-Setia (yeah..ku pencinta setia)
6-X takut naik keta laju2 (i like it..)

acu setakat skrg berani 160km/j je..belum lg punye kekuatan nk bawa lebih dr tu...hehehehe

amacam??boleh gitu...hehehehee

p/s::acu gurau je ye en Afendy

@cu SaYaNg said...

nuradniella::
requirement nie sesuai kalau nk apply jadi anak ikan...opss!!!

LotsOfLove-Pearls said...

..sayang ngn Kak Sakura coz setuju ngn LOL..

-senyum bangga-

@cu SaYaNg said...

LOL::

sayang korang semua sbb sudi jd kwn acu >:D<