Followers

Barang Baik Punyeeee....

Tuesday, June 16, 2009

huhuhu...lama nye acu menghilang...
tapi tak de la sampai berhabuk & bersawang..hehehe
minggu lepas acu balik kampung...
saje mengjenguk ibu di sana... :-D

sambil2 tu dapat le bercuti dengan anak2 sedara acu
maklum le mggu lepas kan cuti sekolah
so, ramai le yg berkumpul kat umah mak acu tu..

kengkawan, acu nak promote satu blog nie
yg acu rasa menarik untuk di kongsi dengan
kawan2 yg terdiri dari kaum hawa

tapi kalau kaum adam nak klik blog tu ok gak
boleh beli kan untuk isteri diaorang...hehehhee
apa benda nye tu, korang klik la kat
sini ek...

acu rasa macam nak try...nampak menariks..ahaks...

7 xoxo:

cerpelai said...

Err.. Tak buleh nak komen apa-apa la Cu.. Khusus untuk wanita je tu.. Edehh..!!

nurdaniella said...

acu, hehe.. akak pun penah gak nampak iklan pasal benda tu.. menarik jugak untuk dicuba..

@cu SaYaNg said...

cerpelai::

kan acu dh bgtau,brg utk kaum hawa..lu suruh le isteri lu surf...baru le dia leh komen..hehehee

@cu SaYaNg said...

nurdaniella::

kak daniel,kakak acu dh penah try.kata nye bagus...tu yg acu berminat tu..hehehehe

LotsOfLove-Pearls said...

hye there my dear...
happy tuesday to u too ok..

take care..

hysMan.. said...

ku lelaki tak mau masok campor..
larikkkkk!!!!
hahaa..

@cu SaYaNg said...

hysman::

hahaha...jgn larikk nanti ada yg kejarrrrr.... ;-)