Followers

..Lawak Nama Jepun..

Thursday, March 25, 2010

Kalau yang sedang boring-boring tu... tak tau nak buat apa,
dalam kepala otak asyik fikir POLITIK, aweks, boyfriends dan lapar dahaga saja...
apa kata kita berhibur sikit dengan lawak nama jepun ni...



01. Yang pemarah - KEiJI CACIMAKI

02. Yang suka berjimat - SAYORI SUKAMURA

03. Yang bisu - KIETA TADASORA

04. Yang suka makan nasi - NANACHi KASIBANYA

05. Yang suka layan blues - APO NADIKATO

06. Yang suka belajar - ASHIKO ULANGKAJI

07. Yang kerap bikin kacau - WAKASI HURUHARA

08. Yang sangat kedekut - MATIMATI TAMOKASI

09. Yang suka sangat tidur - ICHIBAN TIDOMATI

10. Yang suka mengintai - HINTAI AKOSUKA

11. Yang tua - TARAGIGI PADANMUKA

12. Yang kena tinggal bini - SUSAHATI BINILARI

13. Yang suka merempit - SAJACI CARIMATI




sekadar suka-suka je...hehehehee




5 xoxo:

azieazah said...

Harharharharharharhar!!!

kakcikseroja said...

betullah Acu..

dari memeningkan kepala dan mengerutkan muka.. jomlah kita ketawa bersama. :)

kakcikseroja said...

betullah Acu..

dari memeningkan kepala dan mengerutkan muka.. jomlah kita ketawa bersama. :)

kakcikseroja said...

alamak.. asyik terpos 2 kali je.. mengong betullah kakcik ni!

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Adoii tergolek2 aku ketawa... nasib baik takde sorang pun nama bos vic.