Followers

Jutaan Kemaafan Di Pohon

Wednesday, September 8, 2010

jalan raya dah lengang..opis pun dah sangap je nie
mesti dah ramai yang balik ke kampung kan???
acu pun insyaAllah akan bertolak balik malam nie
semalam dah siap packing & letak setempat dah
barang2 yang nak di bawa balik...

di kesempatan nie acu nak memohon ampun & maaf
kepada semua kenalan blog...termasuk la silent reader
mana la tau ada yang tersinggung dengan tulisan acu
atau ada komen acu yang menyakitkan hati kengkawan semua...
mohon di ampun kan ya...

kepada yang nak balik kampung hari nie seperti acu atau esok
bawa keta elok-elok...semoga sampai ke kampung dengan selamat
insyaAllah acu akan berada di kampung selama seminggu
best...best...hahahhaaaaa

SELAMAT HARI RAYA...MAAF ZAHIR & BATIN....

p/s:: kad raya daripada acu untuk kengkawan semua...sudi-sudi kan lah ye...
amik dan tempek kan di blog kengkawan semua...ikhlas nie tak de bayaran tau

BannerFans.com



8 xoxo:

kakcik said...

Selamat Hari Raya Acu...

hati2 di jalanraya.... :)

@cu SaYaNg said...

kakcik::

terima kasih kak..insyaAllah

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

sweetheart... u takde dosa ngan vic la..
pahala banyak le.. hehehe
Semoga selamat pergi dan selamat balik.

LotsOfLove-Pearls said...

Selamat Hari Raya Dear Acu..

mohon maaf jika selama perkenalan maya ni lol banyak menyakiti melalui penulisan atau sebagainya.

Selamat Hari Raya..

Benrauf 2.0 said...

tak ingat da wish ke belum. selamat hariraya acu. maaf zahir batin.

@cu SaYaNg said...

VIC::

wah...Alhamdulillah..byk pahala acu ek...hehehee...

@cu SaYaNg said...

LOL::

thanks dear...acu pun minta maaf ye..

@cu SaYaNg said...

Benrauf::

hehehee...sama la dgn acu...