Followers

Sabtu Yang Lalu

Tuesday, October 27, 2009

Memandang kan minggu si dia bertugas di SIC sempena Moto GP
maka nye acu menghabiskan ujung minggu acu dengan aktiviti sendiri
pagi sabtu tu dalam pukul 10 lebih Dr Fatimah datang ambil acu kat umah
acu dah janji nak ikut dia pegi perjumpaan Alumni students Fakulti Sains Komputer
memandangkan acu pun salah seorang alumni nye

abis perjumpaan dalam pukul 12.30...lepas tu sesi bergambar dan lunch
lepas makan lepak berbual kejap pastu solat zohor
dalam pukul 3 kami gerak ke rumah kenduri pula

kenduri nye tak jauh pun dengan universiti nie
kenduri kahwin anak sedara Che Nah...

masa kami sampai orang dah tengah susun kerusi dah...hehehe
dah nak abis dah kenduri nye...tapi makanan masih banyak lagi
meriah kenduri nye...siap ada karaoke lagi...

memandangkan orang dah tak ramai maka nye
layanan yang kami dapat setaraf VIP...hahahaha
dapat merasa lauk pauk pengantin...sedap....

dah abis makan...bergambar sekeping dua

pastu Dr Fatimah antar acu balik ke rumah...
humang ai...kenyang gile....Alhamdulillah....


p/s::bila tengok orang kawin rasa tak sabar nak kawin..hehehe..amin..

0 xoxo: