Followers

Lagi - Lagi Jamuan Raya

Thursday, October 15, 2009

Hari nie ada dua jamuan raya kat UPM nie
2 jamuan yang dianjur oleh 2 Persatuan berbeza
memandangkan acu ahli both of Persatuan nie
maka nye, acu pegi le ke both jamuan nie
uish...rezeki jangan ditolak...hehehehe

9am - 11am jamuan raya anjuran Persatuan Kepertama
nie acu pergi bersama dengan Suria, Kak Win, Kak Izan & Zaleha
ahli persatuan nie seramai lebih 2000 orang
tapi yang datang dalam 1000 orang

menu yang disediakan nasi himpit + kuah kacang
kuih muih, bihun sup, lemang + rendang, cendol & buah rambutan



pukul 11.15am acu ke jamuan kedua pulak
jamuan raya yang yang dianjurkan oleh PPUPM
kali nie acu pegi sorang sebab yang lain tak join persatuan nie
tapi jumpa dengan Kak Tim, Kak Zana & Kak Nab kat sana

best gak dapat jumpa dengan ahli2 persatuan yang lain
ada yang selalu jumpa mcm puan Siti nie

dah ada juga yang dah lama acu tak jumpa
macam kak Shery & sis Maznah nie...

jamuan kali nie dihadiri oleh Datuk VC, Datin Paduka
dan beberapa orang TNC termasuk lah Pendaftar & Bendahari UPM
dan kali nie acu duduk kat meja VIP...hahahha

menu jamuan nie seperti biasa lemang+rendang ayam & daging,
nasi himpit+kuah kacang, kuah lodeh, sate, bihun goreng, kuih-muih,
buah-buah2an, sagu gula melaka & puding karamel

masa semua orang menjamu selera, ditayangkan movie
perjalanan & aktiviti kami sepanjang di Turki
dan juga tribute khas untuk arwah Pn. Rabiah yang meninggal
masa percutian kami ke Turki aritu
movie yang disediakan oleh pakar multimedia; en. Harun
(skema nye abg harun pakai baju batik..hahahhaa)

LOL, abg harun nie single lagi tau...orang Sabah bah...
so, kalau mau kenal boleh le acu kenal2 kan...hahahaha


makanan banyak lebih sebab tak semua ahli dapat hadir
seperti biasa acu bungkus kan untuk kawan2...
acu bawa balik sate & sagu gula melaka je...
rezeki yang ada apa salah nye dikongsi dengan kawan2 kan...
huh...Alhamdulillah naik lagi badan...uwaaaaaaaaaaaaa

4 xoxo:

echah_syed said...

sedapnyer lemang cecah rendang..!

combi pun naik badan mendadak lepas raya ni..huhu :(

sate sate!

*org sabah ekk?? masih bujang.. :D

LotsOfLove-Pearls said...

Dear Acu,
banyaknyer variasi makanan..
memang best ar di samping makanan..

@cu SaYaNg said...

echah_syed::

hahaha...acu nye badan pun dh naik
lps abis syawal nie baru nk diet blk...hahahaha

a'ah chombi,abg harun tu org sabah?
nape?berkenan ke?hehehehe

@cu SaYaNg said...

LOL::

ya betulll....
syurga dunia...hehehehe