Followers

DIA Belum Mahu Pulang :-(

Friday, May 14, 2010

Sekian lama kita rindu kan kepulangan nya
tapi malam nie sekali lagi kita dikecewa kan...
ingat kan kejayaan menjulang MR THOMAS
seperti 18 tahun lalu akan berulang lagi
rupa-rupa nye 'dia' masih belum mahu pulang lagi ke Malaysia..

MR THOMAS masih belum puas mengelilingi negara lain
bila nak balik Malaysia????
kami rakyat Malaysia rindu dengan MR THOMAS..
apakah ada peluang kita untuk melihat MR THOMAS pulang???
kita tunggu dan lihat 2 tahun lagi...huhuhu





6 xoxo:

kakcikseroja said...

Dia tidak akan pulang selagi kita tidak bersungguh-sungguh untuk membawanya pulang! :(

Melor said...

erm pulang tu mcm thomas dr negara kite jer kn,beb...thomasnyer taste dh berubah la..

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Mungkin susah dia nak pulang ke Malaysia kalau kita takde yg lebih baik dari Dato' Chong Wei sementara China menghasilkan lebih banyak Lin Dan.

@cu SaYaNg said...

Kakcik::

sedih tengok Mesia main...kalah straight set seolah2 semua nye dah berserah je..huhuu

@cu SaYaNg said...

Melor::

hahaha...agak nye Thomas tak d selera tgk org Mesia kot..hahaha

@cu SaYaNg said...

V.I.C ::

betul tu...lepas pemanin skrg nie bersara nanti sapa la agak nye yg akan mengganti kan diaorng..