Followers

I'm Ready

Monday, May 24, 2010

Semalam acu lepak kat rumah sepanjang hari
maka nye acu amik kesempatan packing apa yang patut
sebelum berlepas rabu nie ...

so, acu ada hari nie & esok je lagi untuk abis kan keja
tak sabar nye.....



16 xoxo:

fazemy said...

Acu nak pergi mana pulak kali ni? wahhhh bestnya

Yatie said...

wah best2 mesti jalan jauh nie..hehehe....jgn lupa citer ngan kami nanti..ahakss

@cu SaYaNg said...

Fazemy::

pegi dekat2 je..thn nie x leh jalan jauh2..hehehe

@cu SaYaNg said...

Yatie::

ya..itu perkara wajib dilakukan selepas balik nanti...tungguuuuuu

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Wow... acu nak pi mana... citer lah sikit...
dekat2 pun siap ada passport tu...
maknanya oversea la tu...

@cu SaYaNg said...

V.I.C::

nak tau tempat nye kena le tungguuuu ;-)

kakcikseroja said...

kalau dekat, mana ada guna passpot.. :)

kakcik pun belum packing kain baju lagi ni.. ada 4 hari lagi! :)

LotsOfLove-Pearls said...

erk...
nak g maner lak kali ni sayang?

Mmmm...

azieazah said...

Berjalan lagi kawan kita nih... Jangan lupa, passport tu yg paling penting.

Balik nanti boh gambar banyak2 ek...

Take care.

Hazrey said...

kakak ku sayang, jangan lupa ya, tshirt saya saiz M. M is for medium bukan melebar tau. Love you kak !!

Melor said...

lor,samalh kite berlepas rabu ni..aku nek flight pepagi beb,ko g mana neh???bgtau,kot2 sama lak tempat,ha....

@cu SaYaNg said...

LOL::

dah terjawab dlm entry atas

@cu SaYaNg said...

kakcik::

ha..tu nak p mana pulak tu??

@cu SaYaNg said...

azieazah::

wajib kak...tapi fully publish dlm FB la..dlm nie terhad..hehehe

@cu SaYaNg said...

Hazrey::

apa ya motif adik Hazrey maklum kan mengenai size tshirt dlm entry nie?? jenuh kakak dok pk nie..
Love u too adik!!

@cu SaYaNg said...

Melor::

confirm tempat x sama..heheheh
nanti kita p vacation sama2 ek..