Followers

Tahniah Untuk Diri Sendiri..ahaks

Tuesday, May 11, 2010

Setelah sekian lama menunggu...AKHIR NYE...
ari nie terjawab sudah segala persoalan siapa menang..siapa bertuah...
dan acu salah seorang YANG MENANG..salah seorang YANG BERTUAH!!

HIP..HIP..HORRRRAAAAAYYYYYY!!!!


komen acu pada tarikh 30-MARCH-2010 pada jam 5.26pm


$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


"nk tnggl kan jejak lah "

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$



sangat2 BERTUAH...walau pun ringkas tapi sangat BERTUAH...
tapi acu tak dapat hadiah utama nye...acu dapat hadiah nombor dua...
tak kisah lah...yang penting acu BERTUAH..korang ada??? hahahhaa

di kesempatan nie, acu nak ucapkan jutaan terima kasih
pada
DJ EPOI selaku PENGANJUR CONTEST
dan DRAGON B selaku TUKANG SPONSOR HADIAH
nie pertama kali acu join CONTEST yang dianjurkan blogger
dan Alhamdulillah....acu BERTUAH...!!!!!!!



16 xoxo:

Melor said...

tahniah!tahniah!! wah..suke aku tengok comforter tu,isk..isk...

kamalnzura said...

cantik!

SYAbAR said...

sebab keikhlasan kau hadir ke majlis di kemensah tempohari, itu yang allah pilih kau untuk terima rezeki seperti ini. Tempat ke-d pun dah kira berbaloi dik...

aramis2177 said...

tahniah darling!! lawaaaaaa!!!!

MiDiAiDa said...

bestnyeeee..rugi x join..heheh..tahniah yek..mesti pas nei rajin join contest kan?..ekekek..

kakcikseroja said...

Tahniah @cu.. wpn dpt adiah saguhati, kakcik tetap happy :)

@cu SaYaNg said...

Melor::

tq..tq..aku pong suka..PINK i loike..ahaks

@cu SaYaNg said...

kamalnzura::

aku dh x sabar nak amik nie..hehehe

@cu SaYaNg said...

syabar::

syukur Alhamdulillah...boley buat cadar kawin nie..hehehee

@cu SaYaNg said...

aramis::

tq..tq...

@cu SaYaNg said...

MidiAida::

hahaha...aku nie malas nk join benda2 nie..ikut mood sbnr nye..

SYAbAR said...

@cu, berbaloi jatuh gedebuk kat kemensah tu... hihihi

@cu SaYaNg said...

kakcik::

tahniah utk kakcik gak...
cuma sedih sbb kakcik x dpt join aritu

@cu SaYaNg said...

syabar::

tu le psl...byk dpt adiah..hehehe

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

wow... cantiknya cadar pink tu.
Tahniah Acu... jangan tepek air luir basi... nanti vic tak leh nak pinjam. hahahahha

@cu SaYaNg said...

V.I.C::

nk jadi kan cadar kawin lah..hahaha