Followers

WW#50:: Suka Nye Dia

Wednesday, June 13, 2012

Photobucket

Cerita menyusul kemudian :)






Photobucket

16 xoxo:

Afasz said...

wahhhhh jd tumpuan la.....sbb colorful .... mcm rama-rama plak diorg ni

Kakzakie said...

Acu mesti kata amiiiinn... suka ada ada yg memberi. Boleh pergi shopping ye...

aizamia3 said...

suka tengok.. happy je dia.. ;)

anaa said...

haha.. tu sure tengah geli geleman burung bertengegk ngan patut2 manja kat teling ngan leher..

JunAina said...

Baju dan burung yang sama2 colorfull...

@cu SaYaNg said...

Afasz::

jadi "retis" kejap masa tu..hahahaa

@cu SaYaNg said...

kakzakie::

hehehehe...betul2 :)

@cu SaYaNg said...

aizamia3::

a'ah...hepi dapat main dengan burung2 tu :)

@cu SaYaNg said...

kak anaa::

memang pun kak...yg kat telinga tu dia tengah patuk subang acu
pastu dia dok buat bising kat telinga tu..geli yu...hehehheee

@cu SaYaNg said...

JunAinaa::

colorful membuat kan dunia lebih ceria..hehehehe

Ati Masrif said...

riang betui acu

tak takut ke :)

Daddy Ziyyad said...

jinak betul parrot tu! ekekeke

kalau saya pun , saya sukaaaaaaa ! haha

@cu SaYaNg said...

kak Ati::

seronok kak
dia dok berkicau kat telinga
pastu dok gigit subang yg acu pakai
geli jadi nye...hehehheee

@cu SaYaNg said...

Daddy Ziyyad::

sangat jinak...best tau
bawa lah budak bedua tu ke sana
best sangat!

h4ni3 said...

gelak besar sebab kena patuk dgn parrot ke acu? heee~

yg saya pegang yg beso aritu pun rasa geli, ni pulak kalo banyak2 camni.. hihi

@cu SaYaNg said...

kak h4ni3::

geli sebab dia dok gigit subang..hehehee