Followers

Sorry Berlorry

Tuesday, July 3, 2012

Fuhh!!! Fuuhhh!!! Fuhhhhhh!!!
penuh sawang sana sini...labah-labah merata-rata
iskh...lama nya tak usik blog nie
blogwalking pun jarang-jarang
ada yang acu singgah tanpa meninggalkan jejak
ada juga yang acu sempat tinggal kan jejak

Ampun maaf...sori berlori...
tuntutan keja membataskan waktu acu untuk menulis
banyak benda nak di share kan tapi tak berkesempatan
insyaAllah acu cuba curi-curi masa update
tak kira lah kan walau pun cite tu dah lama "basi"..hehehehe

Sekeping gambar pengubat rindu kawan-kawan
(oppsss!! ada yang rindu ke???)

Photobucket





Photobucket

14 xoxo:

kakcik said...

Acu nak jadi superwoman ya? :)

kakngah said...

suka baju S..
cool!

@cu SaYaNg said...

kakcik::

hahahaa...super"demok"...hahahahaa

@cu SaYaNg said...

kakngah::

owh..! thanks :)

Daddy Ziyyad said...

saya pun nak cari baju S tu! ahaha

Kella said...

datang sebab rindu ler nih...
kita pun baru pas cuci habuk2 yg byk kat blog kita... hehehe...

Afasz said...

bersawang ke??? ahaksss...meh nak kemas kan

miloais milo said...

lebih kurang cam iols gak lah
ada masa nya – masuk baca aje
nak komen tak sempat

comel gambo uols nok! :D

@cu SaYaNg said...

Daddy Ziyyad::

Comel kan baju tu?? hehehehee

@cu SaYaNg said...

Kella::

hehehe...mekasih le rindu acu
nanti nak bw ke blog KC dan kawan-kawan yang lain :)

@cu SaYaNg said...

Afasz::

bagus nye offer diri nak tolong kemas kan...hehehehee

@cu SaYaNg said...

Miloais::

kan??? tak sempat nak komen kadang tu...

erk..mekasih uols kata iols comel :D

anaa said...

hahaha, ni sure peminat Faizal Tahir.. kekeke..

@cu SaYaNg said...

kak Anaa::

hahahhaaa...kak Anaa nie pandai la :p