Followers

Ramadhan #27

Friday, August 17, 2012

Menikmati buffet Ramadhan terakhir sebelum balik raya
acu dan keluarga kakak berbuka di Ancasa Hotel & Spa

Photobucket

Antara santapan perut kami semalam

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Menu istimewa yang tak ada kat buffet tempat lain

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Unik kan bila kuih muih di letak kan dalam bakul
dan di gantung pada roda ferris nie...comel je

Photobucket

Pilihan makanan kat sini not bad...banyak juga
dan yang penting...sedap!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Eh..jangan salah faham tau segala jenis makanan kat atas tu
bukan acu sorang je makan...tu makanan acu dan anak-anak sedara acu
acu cubit-cubit je dari pinggan diaorang
nak makan sorang, memang tak mampu le banyak macam tu

Terima kasih pada kakak acu yang belanja kami malam tadi
dah menjadi acara wajib setiap tahun penghujung Ramadhan
sebelum kami bertolak balik ke kampung
kakak akan belanja makan kat sini :)

Photobucket





Photobucket

10 xoxo:

Daddy Ziyyad said...

best nya...mmg nampak sedap..lagi sedap sebab org belanja..hehehehe..

total sepanjang ramadan ni, berapa kali dah Acu buka secara buffet?

Azian Elias said...

Tahun ni paling sempoi. Tak de makan2 luar. Sekali je dgn frens..huuu

Crew Fathi said...

Sedap2.. ^_^ Apa2 pun..

Salam Aidilfitri 1433H... =)

mamawana said...

Salam Idilfitri


"TAQABBALULLAH MINNA WAMINKum"
(Semoga Allah menerima amalan kami dan amalan kamu)

Marya Yusof said...

As salam Pya,

Rupanya dah lama jd follower blog ni tp lama tak menjenguk... keep in touch ye!

Pssssttt...kalau posa mmg mleleh tgk makanan kat atas tu... ;))

@cu SaYaNg said...

Daddy Ziyyad::

memandangkan bulan puasa ada 4 minggu
3 kali je acu sempat makan buffet
1 minggu lagi tu acu berbuka di KLCC dengan kakak & anak2 sedara :)

@cu SaYaNg said...

kak Azian::

acu makan kat luar every weekend :)

@cu SaYaNg said...

Crew Fathi::

Salam Aidil Fitri :)

@cu SaYaNg said...

mamawana::

Salam Aidil Fitri
amin :)

@cu SaYaNg said...

kak Marya::

terima kasih ye singgah sini :)