Followers

Selamat Pulang Ke Kampung Halaman

Thursday, August 16, 2012

Untuk yang dah nak balik ke kampung tu acu doakan
semoga perjalanan kawan-kawan semua selamat
berhati-hati ketika memandu ye :)

Photobucket

Acu insyaAllah balik malam esok
tunggu Abang Yeh balik dari Melaka
dalam pukul satu atau dua pagi acu bergerak lah balik ke Utara sana

Dikesempatan nie, acu mohon ampun dan maaf atas semua salah silap
mungkin ada tulisan acu yang membuatkan kawan-kawan terasa hati
halal kan segala makan dan minum selama kita kenal


Acu akan bercuti selama seminggu
insyaAllah panjang umur, 27hb acu dah kerja
naik kerja minggu tu kena kerja keras habis kan kerja-kerja
yang tertangguh sebelum acu bercuti semula awal bulan September :)


Selamat Hari Raya Aidil Fitri
Ampun Maaf Zahir dan Batin..!!!!





Photobucket

4 xoxo:

bujal X said...

selamat hari raya acu~~hati2 memandu~~semoga semua urusan dipermudahkan~dan senyum2 selalu~~

kakcik said...

Selamat hari raya Acu.

Semoga selamat walau di mana juga berada.

Mak raya di KL je. :(

ainnoraini said...

acu, selamat menyambut hari raya dari kakain dan keluarga...

maad dipinta jika ada silap dan salah sepanjang perkenalan kita...

JunAina said...

Sama2lah kita Acu.

Akak juga menyusun sepuluh jari. Memohon ampun dan maaf andai perkenalan singkat kita ada yang terkasar bahasa, tersalah bicara atau terdetik rasa di hati.

Akak pun balik utara jugak tapi nun di utara...semoga selamat ye Acu.