Followers

~Ping Pong~

Saturday, September 13, 2008

Lepas berbuka dengan dia semalam kat Outback Steakhouse BB Walk
kami gerak ke Kompleks Sukan Titiwangsa
saje je jumpa kawan2 dia...lama gak acu tak jumpa diaorg nie
sementara nak tunggu zaim sampai kat KL Sentral
kami lepak sini dulu...


layan diaorg nie main ping pong...
syok gak tengok...acu memang tak pandai main
tapi asyik ketawa kan org je...especially dia
hehehee...sori Yang...jagan marah nooo...

nie antara kawan2 dia




dia sempat layan 1 game


pastu terus kami ke KL Sentral amik zaim..
sebenar nye mamat nie baru sampai dari Singapore
tiap2 minggu tu le keja nye
ulang alik ke Singapore...

lepas amik zaim terus bawa dia pi makan
kat area kampung baru...
kami teman kan je dia...
pastu antar zaim balik umah...

antar dia balik umah acu pun balik umah gak
semua org balik umah...zzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ

0 xoxo: