Followers

~Posa 05~

Saturday, September 6, 2008

Semalam janji dgn dia nk kuar buka posa sama
memandangkan semalam ari jumaat maka acu bgtau pada maziah (my 2nd boss)
acu nak balik awal...nasib baik le 2nd bos sporting..tocei..tocei..

so, pukul 4.15 acu kuar dari opis
janji amik dia kat umah dia...
plan nak pi makan Canadian Pizza..(abis le diet acu..)
dari serdang smp masjid negara tak jam
tapi nak masuk jalan kuching dah mula jam dah

Allah...banyak nye keta...
terasa kepenatan nye...
nasib baik le keta auto...kalu manual mau krem kaki dok tukar gear



semalam semua jalan jam...
iskh...baru le tau brape ramai nye rakyat mesia
rasa mcm nak kensel je mkn Canadian Pizza
kami amik keputusan pi Mid Valley
kat sana byk choice...

tengok le jalan nak ke sana..



dengan ujan nye...dengan keta banyak nye
terasa memenat kan...

sampai sana terus jadi tempat nak b'buka
pusing sana...pusing sini..
semua nye dah sesak org...adussss....

last2 kami amik keputusan b'buka je kat kedai mamak
alas perut dulu...
lepas tu baru cari makanan lain lak...

lepas berbuka kami jalan2 kejap
sebab dia nak cari barang...
lepas setel beli barang dia ingat nak pi makan kat Chili's
tapi manusia...punye le ramai yg dlm waiting list

erggghhhh...malas nak tunggu...
amik keputusan kuar dari Mid Valley
terus tuju ke Canadian Pizza kat Bangsar...

disebab kan terlalu penat, acu lupa nak amik gmbr pizza tu
acu makan sepotong je...dah tak lalu dah
sebab terasa letih nye
dia makan 2-3 potong
selebih nye bungkus bagi dia bawa balik
chicken wing pun acu tak sentuh langsung

antar dia balik umah...lepas tu terus acu chow balik serdang...
dan zzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

0 xoxo: