Followers

~Posa 17~

Thursday, September 18, 2008

Semalam acu keje walaupun orang cuti...
banyak nye keje nak kena siap...fening..fening...
lepas asar acu bergerak ke KL...

janji nk b'buka sama dgn dia..
lagi pun dia nak ajak cari baju
kebetulan ada member's day sale kat Metrojaya
boley le cari apa yg patut...

acu sampai opis dia dalam pukul 5 lebey...
tunggu dia setel kan keje sikit...
sambil2 tu acu dok amik gambar sorang2..hahahaha
tak malu betul acu nie :D
apa nak buat..hantu gambo...


lepas dia turun terus la kami ke Bukit Bintang
memula ingat nak pi Mid Valley
tapi mcm malas lak maklum le ahad lepas je acu baru pi sana
on the way ke Bukit Bintang jam lak le jalan nye
sampai sana parking keta kat Plaza Imbi
tengok jam dah pukul 6.30 lebey dah

dia ajak berbuka kat Nando's..
ok la..ikut je la selera org posa nie...
oppss!! acu 'cuti' sekarang nie :D


mak oi...ramai gak orang kt Nando's nie
kitaorg dapat tempat tercorot...
tak kisah la...janji ada tempat duduk
order siap2...takut lambat dapat lak nanti

nie menu yg kami makan




sepatut nye ada sup..tapi sampai nak balik
tak sampai2 pun sup tu..uhuk..sedih tul...

lepas makan pi shopping kat metrojaya
dia beli sehelai kemeja...acu pilih...
acu pulak...beli sepasang kasut
untuk dipakai di hari mulia..hehehehe

abis shopping antar dia balik
acu pun terus balik...huarrrgggghhhh
ngantuk gile....zzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZ

0 xoxo: