Followers

~Posa 09~

Wednesday, September 10, 2008

Bosan nak makan kat umah..
acu janji dengan dia kuar berbuka sama
acu amik dia kat opis


acu ajak dia pi OU...ingat nak makan TGI Fridays
tapi tengok pada keadaan dulu...

memandang kan kami sampai agak awal
maka nye pusing2 le dulu
sambil2 tu jengok2 le restoran mana yg menarik

tengah2 pusing tu jumpa le penimbang
hehehee...dah lama acu tak timbang berat badan acu
last timbang awal bulan Ogos
acu pun naik le penimbang tu risau gak takut berat naik
Alhamdulillah...berat acu turun lagi 3kg...
kira nye total lemak yg berjaya acu buang 13kg dlm masa 4 bulan
chaiyok acu...ACU BOLEH!!!!

pusing punye pusing, acu tertarik nak makan kat satu restoran nie
yg mana nye kami memang tak penah try lagi...
nama nye Jack's Place...memula ingat kan tak halal
sekali kuar dia nye staf pakai tudung...Halal rupa nye...hehehhe



dekat pukul 7pm kami masuk ke kedai tu
belek2 menu..acu memang tertarik dengan pizza nye
iskh...risau nye asyik makan keju je nie
nanti naik balik le berat acu..erk...

tapi nak buat mcm mana menu lain
tak nampak menarik sebab dah jatuh cinta kat pizza tu
order je lah...sokongan dari dia..hehehhee
dia order mix grill...


and sebagai pemula makanan kami order mix seafood
(nama sebenar menu tu acu dah lupa :D)
tapi ada gak ayam + cendawan goreng dalam tu





makanan dia sampai sejurus selepas azan...
mungkin sebab orang tak ramai makan kat situ kot...
sebab tu cepat sampai...

first time try kesimpulan nye SEDAP...
pizza dia sangat sedap..keju banyak..hehehhee
topping nye lobster + crab + chicken + vegi


air maggo float + jelly pun sedap gak


and acu order air tea fussion..(teh + campuran buah2an..)


abis makan rileks jap dalam pukul 8 lebey terus gerak
singgah jusco beli barang sikit
lepas antar dia balik..acu terus pecut balik serdang

2 xoxo:

aramis2177 said...

mak aii piah oiii....sedapnyaaaa makanan2 yg hangpa order...isk...isk...terliuq aih...ni laa dia.bukak blog masa tgh posa...hahahhaaa.....chaiyok2 piah hang dah turun lagi....aku ni konon nak diet nih..sekali bila mak pak aku mai sini..tolak tepi sat aih bab2 diet tuh...hahahhaaa.....makan mcm2 wooo...segala nasi kerabu, tomyam , sumer ada.....mana tahan woooo!

@cu SaYaNg said...

wei...hang tu kan aku rasa kena cari cream bg pp tu kuruih...
bdn x besaq mana pun...
buat penat diet je...