Followers

~Acu SAYANG Korang~

Wednesday, September 3, 2008

kawan???
apa itu kawan???



::kawan tu bkn mcm main FUTSAL...
mula-mula kejar..dah dapat sepak..



::kawan tu bkn mcm main SKATE.
mula-mula gosok..lepas tu pijak...


::kawan tu bkn mcm main RAGBI.
mula-mula tangkap.. dah dapat tendang..


::kawan tu bknnya mcm PAMPERS..
dah pakai...buang..


::kawan tu bknnya mcm BARANG KEMAS.
waktu baru beli pakai...dah sengkek gadai.


::kawan tu bkn mcm PELANGI.
hari cerah takde..hujan gerimis baru muncul..


::kawan tu bkn mcm KERETA.
Rosak sikit..jual.. ambik kereta baru..


::kawan tu bkn mcm CHIPSMORE..
kejap ade kejap takde..


::kawan tu bkn mcm BANK.
Bila dah takde duit, pegi kat sana ambik.

.....kawan tu mcm ape ye????



Haa..kawan tu mcm AWAK LA. .
bila acu hantar msg, awak akan baca msg acu dgn teliti sampai habis.
walau apa pun tanggapan org tentang kawan.. bagi acu, kawan tu penting.
seorang kawan takkan biarkan kawan dia menangis, sedih,
berduka, gembira dan sebagainya sorang2.


kawan yg sejati adalah seorang kawan yang dapat diajak duduk
dan berbincang tentang pelbagai perkara.
yang penting, seorang kawan akan sentiasa menghadiahkan senyuman
kepada kawan-kawannya...


Acu sayanggggg korang
Saaaaaaaayang SAMPAI KIAMAT...(insyaAllah..)



p/s:: erk..kawan2 yg x de dlm nie jgn kecik ati ek..tu je koleksi gmbr kwn2 yg acu ada

5 xoxo:

aramis2177 said...

Tq laling coz buh gambaq aku sama........love u too!

fealize_eleanoer said...

sebbaik gmbr den adoooo...

huhuhuhu....

fea cyg acu jgk... ;)

@cu SaYaNg said...

aramis & fea::mesti la ada..korg ant kwn yg rapat dgn gue... :D

Erinsza said...

salam perkenalan dari saya. ERINSZA

yong_liza said...

yong dtg mlwat avu..lama btoi x singgah

http://mummylizz.blogspot.com/
http://flizzy86.blogspot.com/