Followers

Lawak..Lawak...

Monday, January 19, 2009

Sapa la punye keje nie...hahahahaha



14 xoxo:

nurdaniella said...

hua hua hua.. nasib baik tak ilang misai mawi tu..

nurdaniella said...

oopppsss.. misai pulak, kumis.. hehe..

@cu SaYaNg said...

hahahaa...pasai kumis tak ilang la lg lawak bila tgk gmbr nie
dah le berkemban pastu leh lak le ada kumis mcm tu..muahahahaa

rantong said...

Sekadar mengingatkan. Amalkan doa ini.

Dari Surah Al-Baqarah ayat 286, bermaksud;

"Ya Tuhan kami, janganlah Engkau hukum kami jika kami lupa atau kami melakukan kesalahan. Ya Tuhan kami, janganlah Engkau babani kami dengan beban yang berat sebagaimana Engkau bebankan kepada orang-orang sebelum kami. Ya Tuhan kami, janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang tidak sanggup kami memikulnya. Maafkanlah kami, ampunilah kami, dan rahmatilah kami. Engkaulah Pelindung kami, maka tolonglah kami menghadapi orang-orang kafir".

ujie said...

eh..sapa puya keje la ni ek hahaha..

fazemy said...

hope ikin tu berubah dalam mcm dia berubah tudung dia tu.

@cu SaYaNg said...

tu la psl ujie...dah x de keje la itu org...hehhehee

@cu SaYaNg said...

doa kn yg terbaik je la utk diaorg berdua nie fazemy...

erisya nor said...

urgggh geli tgk mawi pakai baju 'seksi' camtuh hehehe eh..baju jer seksi ya..bukan si mawi!

@cu SaYaNg said...

hahahhaa....gile geli if mawi seksi..kui..kui..kui...

IdzaRis said...

acu...
lawok giles!!

@cu SaYaNg said...

mmg lawak pun idza oi...

hysMan.. said...

hahahahhahaha....
tersedak mawi..:P

@cu SaYaNg said...

asyik tersedak je...terganggu honeymoon dia kt korea sana nu..hehehhee