Followers

Poem Of Palestinian Girl

Wednesday, January 21, 2009

Sedih...korang dengar lah sendiri...


video

9 xoxo:

rantong said...

Kita kena buat solat Qunut Nazilah. Menangis minta pertolongan Allah dan berzikir untuk para pejuang Islam disana.
Oleh: Rantong

@cu SaYaNg said...

i'Allah rantong...
thanks sbb mengingat kan

azreen said...

piah....aku datang bertandang ni.....ade air sirap tak kat rmh ko.....hehehhehe

@cu SaYaNg said...

jemput masuk...
nnt aku hidang kan air ek...
kt umah aku x de sirap
yg ada fresh oren je...hehhehee

Dj Epoi said...

sob...sob...sob....

Gua nak nagis nih .....
Acu Gua dah link blog Lu kat Gua nyer Blog...
Amacam? Bleh?

Dj Epoi Free Palestine

@cu SaYaNg said...

hohohho...
jgn la nangis bro
tisu abis nie...dh le lu nye mukus byk meleleh kuar tu...muahahaa

ble..ble..
anyway,thanks bro
hope we'll b fren foeva
hahahahaa

nurdaniella said...

acu, akak tak sanggup la nak tengok.. tak sampai ati.. ni patut kasi obama tengok ni.. biar dia insaf sikit..

@cu SaYaNg said...

ada emel obama x akak?
hehehehe

nurdaniella said...

alamak acu, lupa pulak nak mintak.. hehe..