Followers

Can't Smile Without You

Monday, February 2, 2009

Saje je acu nak share lagu nie dgn korang semua...
semoga persahabatan yg terjalin antara kita
tak kira le baru kenal or dah lama kenal
kekal hingga ke akhir hayat kita & diberkati Allah..Amin


Title :: Can't Smile Without You
Singer :: Barry Manilow

You know I can't smile without you
I can't smile without you

I can't laugh and I can't sing

I'm finding it hard to do anything

You see I feel sad when you're sad
I feel glad when you're glad

If you only knew what I'm going through

I just can't smile without you

You came along just like a song

And brightened my day

Who would have believed that you were

part of a dream

Now it all seems light years away

And now you know I can't smile without you

I can't smile without you

I can't laugh and I can't sing

I'm finding it hard to do anything

You see I feel sad when you're sad

I feel glad when you're glad

If you only knew what I'm going through

I just can't smile

Now some people say happiness takes so

very long to find

Well, I'm finding it hard leaving your love behind me.


p/s:: gambar2 hanya sekadar hiasan ; tiada istilah pilih kasih :-D

11 xoxo:

rantong said...

Sekadar ingat mengingatkan. Jangan lupa selalu berdoa untuk saudara kita di Palestin. Doa Qunut Nazilah

“Ya Allah, sesungguhnya kami bermohon pertolongan Mu, kami meminta ampun kepada Mu, kami memohon petunjuk dari Mu, kami beriman kepada Mu, kami berserah kepada Mu dan kami memuji Mu dengan segala kebaikan, kami mensyukuri dan tidak mengkufuri Mu, kami melepaskan diri daripada sesiapa yang durhaka kepada Mu.

Ya Allah, Engkau yang kami sembah dan kepada Engkau kami bersalat dan sujud, dan kepada Engkau jualah kami datang bergegas, kami mengharap rahmat Mu dan kami takut akan azab Mu kerana azab Mu yang sebenar akan menyusul mereka yang kufur Ya Allah, Muliakanlah Islam dan masyarakat Islam. Hentikanlah segala macam kezaliman dan permusuham, Bantulah saudara-saudara kami di mana sahaja mereka berada. Angkatlah dari mereka kesusahan, bala, peperangan dan permusuhan.

Ya Allah, selamatkanlah kami dari segala keburukan dan janganlah Engkau jadikan kami tempat turunnya bencana, hindarkanlah kami dari segala bala kerana tidak sesiapa yang dapat menghindarkannya melainkan Engkau, ya Allah.”
Sumber: JAKIM
View Profile: Rantong

@cu SaYaNg said...

terima kasih atas ingatan...i'Allah

aramis2177 said...

huhuhuhu..syahdu siot lirik dia......lalallalaa....aku pun melayang jiwang ngan hang!!!!uwaa.....
uikss...bila nak mai sini nih??aku tunggu hang nih!

Linda Latip said...

uiks mmg pilih kasih ni! gbr aku takde huahahaha...

erisya nor said...

wahhh kreatifnya acu!

sakurasa 2 said...

gambar akak pun xder :-((

@cu SaYaNg said...

aramis::
mmg syahdu..sebab tu aku share kn kat sini..

linda::
ala..sori la ummi ghazi..next time aku masuk kan lak ek...

kak erisya::
tq..

kak sakurasa::
ala..jgn la nangis kak..next time acu masuk kan gmbr akak lak k ;-)

nurdaniella said...

acu, sayang acu jugak..

Dj Epoi said...

Acu,......Cayalah.....!!!

No Comment ...Gua Terharu siut!!!!

Gua bangga jadik sebahagian dari Geng2 Lu....( Clap x 100 )

@cu SaYaNg said...

kak daniel::
tq kak daniel

DJ Epoi::
ala apa de hal..sama2 sekapai..mesti la kita jadi geng..give me five bro..hehehehe

Dj Epoi said...

Banyak gamabow2 Lu yang Gua tgk kat dalam Blog menceritakan Peribadi Acu......

Memang Lu nih yang senang dan mudah mendampingi rakan2 cayalah Acu..

P/S Lu bayangkan Gua yang sebesau-besau nih guling2 bila tengok Lu berpakaian India hahahahhahahahahahhah