Followers

Biar Kan Luncai Dengan Labu-Labu Nye..

Tuesday, February 3, 2009
















8 xoxo:

aramis2177 said...

sian dia noo.....sapa laa yg ghajin duk snap pic dia...hang kaa?hehhehehee...sian pakcik tuh....kalau hujan camna laaa gamaknya.......* sdg menginsafi diri bila tgk keter dia gitu*sob..sob..sob

@cu SaYaNg said...

hehehee...
aku dpt gambaq nie dari emel
x tau la sapa yg ghajin dok snap.

nurdaniella said...

acu, agaknya kalau abang akak tengok kereta ni, macam mana la agaknya.. sedangkan kereta akak yang sepuluh kali lebih cantik tu pun dia boleh senaraikan apa yang kurang, ni kan pulak kereta ni.. huhu.. kereta akak dulu jenis iswara aeroback hijau yang banyak kat jalan raya ni.. bezanya cuma bumper belakang dah gebeh sikit jer..

@cu SaYaNg said...

abai kan je kak apa yg abg akak komen tu..yg penting idup kita hepi..

hysMan.. said...

yg pnting kite ade kete sndiri dr xde..rite acu???
wawawwaa..syukur..

@cu SaYaNg said...

ya betul tu...
keta acu walau pun buruk tapi power beb...hehehheee

azreen said...

adoh hai la pakcik ni...selagi bleh bergerak selagi tu la dia bawak ek...

@cu SaYaNg said...

tu la tu...
guna apa yg ada selagi boley