Followers

Movie Day:: "Kalau Gua Sampah Masyarakat..Lu Sampah Sarap"

Thursday, September 8, 2011

Korang dah tengok Hantu Bonceng???
kalau belum, acu sangat-sangat menggalakkan korang pergi
terutama pada sesapa yang stress tu
sangat la sesuai sebagai penghilang stress



Dari mula cerita hingga lah tamat
asyik gelak saja sepanjang 1 jam 30 minit tu



Filem yang mengisahkan Amran seorang budak penghantar pizza
yang sering terlibat dengan perlumbaan motor secara haram....
cerita bermula apabila Amran memenangi satu perlumbaan haram dan
di beri habuan seorang bohsia (Maya)...
bohsia itu telah membonceng motor Amran untuk di bawa ke port.
malang nya motor Amran telah dilanggar lori semasa keluar simpang



Maya mati ditempat kejadian manakala Amran dikejarkan ke hospital
hidup Amran mula berubah selepas kejadian tersebut.
setiap malam Amran akan dihantui oleh Bohsia itu.
Amran tension dan meminta bantuan kawan karibnya Kunyit.
Mereka bersama telah berikhtiar dengan pelbagai cara untuk
menghapuskan badi Amran itu...apa yang terjadi??? kena la tengok cerita
nie sampai habis....hehehheheee





Selain Juliana, Jue Aziz pun turut berlakon juga dalam filem nie



Tak rugi menonton...owh ya!!
pergi lah beramai-ramai...memang best
emm...rasa-rasa macam boleh lawan Adnan Sempit je...



Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

8 xoxo:

kakcik said...

Bangcik dan Adik dah pergi menonton cerita ni di panggung. Kakcik pulak nak tunggu DVDnya keluar. :)

NM02 said...

tunggu dvd je kot

gadisBunga said...

saya dah tgk semalam. mmg hilang stress!!!

AzMask said...

tunggu astro 1st... hehehehhe

@cu SaYaNg said...

kakcik::

nape tak ikut??
sesekali layan kat panggung best gak..

@cu SaYaNg said...

NM02::

lambat lagi tu...

@cu SaYaNg said...

GB::

best kan??!! asyik ketawa je..kuar panggung terus jadi awek muda..hehehe

@cu SaYaNg said...

Azmask::

lambat lagi nk kuar kat Astro 1st..