Followers

Syawal Ke-2 : Family Sponge Bob

Tuesday, September 6, 2011

Tarikh:: 31 Ogos 2011
Lokasi:: Kampung Tercinta

Penat beraya di siang hari...malam nya kami bergembira ber'BBQ' pula
menu bbq kami daging, ikan, udang & hot dog....
bahan untuk perap disediakan oleh acu & kakak
kakak - guna cara tradisional...perap guna lengkuas, serai dan lain-lain
acu - guna cara moden...kicap manis, sos oyster, L&P dan S&P..

Photobucket


Sementara tunggu makanan tadi dibakar
acu dan anak-anak sedara dok sibuk bergedik...hehehehee
kami semua kelihatan sangat comel dengan baju Sponge Bob
korang ada???? hahahahahaaa......

Photobucket

Photobucket


Eh...nak ambil kesempatan lah nak ucap Selamat Hari Merdeka
(belated pun tak pe kan???...)

Photobucket


Dalam kami sibuk bergedik dan sibuk membakar
emak acu sibuk buat ketupat palas
nie untuk bekalan kakak acu yang akan pulang ke Kuala Lumpur esok nya

Photobucket


Kasih seorang ibu...semua kehendak anak-anak cuba dipenuhi
comel pula emak acu dalam gambar nie...
sayang mak!!!

Makan time...!!!!!

Photobucket

Photobucket


Perut kenyang, masa untuk main bunga api...yahooo!!!!

Photobucket

Photobucket

Acu pukul 12 dah masuk tidur....ngantuk...zzzZZZZZZZZZZzzzzz



Photobucket
"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

6 xoxo:

NM02 said...

hei... sama la kite

raya ke dua wat bbq

muahahaha

kakcik said...

Amboiiii... siap ada uniform spongebob tuuuu.... :)

AzMask said...

comel pulak baju spongebob tu.. suka lah...

@cu SaYaNg said...

NM02::

kitaorang nie dah jadi cam acara wajib lak..tiap2 tahun macam nie...malam raya ke-2 je mesti buat bbq

@cu SaYaNg said...

kakcik::

hehehee...idea datang tiba-tiba je kakcik...kebetulan dapat sambutan pulak...tu yg menjadi tu...hehehee

@cu SaYaNg said...

Azmask::

comel kan kak???
tak jumpa lagi baju tu kat KL nie