Followers

Rindu "Kampung"

Tuesday, September 13, 2011

Angin tak ada...ribut tak ada
tiba-tiba terasa rindu nya dengan "kampung" acu....
kalau ada sayap, mau acu fly ke Ho Chi Minh sekarang nie juga
dah hampir 3 bulan acu tak ke sana...
last ke sana bulan Jun hari tu [klik sini untuk baca]

Acu rindu dengan kawan-kawan acu di sana

Photobucket


Acu rindu dengan masakan kat sana

Photobucket


Acu rindu nak dengar cerita Pakcik Mat

Photobucket


Acu rindu nak bershopping di sana

Photobucket


Senang cerita acu rindu segala-gala nya di Ho Chi Minh


Keinginan tu ada tapi cuti tak mengizinkan
di tambah pula dengan kerja yang bertimbun
nak jadi penyedap perisa nya...
mulai minggu depan sampai hujung bulan ada audit untuk ISO
lagi lah di landa kebizian tahap maksimun....emmm...

Sisa-sisa cuti di habiskan untuk ke Indonesia hujung tahun nie
bulan Oktober dan juga bulan Disember...

Photobucket


Emm...nampak gaya nya kena la tunggu tahun depan
tu pun kalau panjang umur...insyaAllah...





Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

4 xoxo:

kakcik said...

Amboiiiii... dekatnya kampung Acu!
:)

AzMask said...

Kuih yang macam popia tu mesti sedapkan.. Entah bila ler nak jenjalan kt kg acu... hehehe..

@cu SaYaNg said...

kakcik::

hahahaa...ntah la kakcik tetiba je rasa rindu nak ke sana

@cu SaYaNg said...

Azmask::

memang sedap pun kak...popia vietnam...dibalut dengan rice paper..rasa dia rangup je