Followers

Syawal Ke-8 : EE...Jasa Mu Ku Kenang

Thursday, September 8, 2011

Bermula awal minggu nie...hari Isnin lepas
acu mula berpuasa...puasa ganti...kata orang kena buat yang wajib
baru boleh buat yang sunat...so, puasa 6 insyaAllah kalau sempat lepas nie

Entah kenapa masa nak berbuka hari Isnin tu
selera acu terasa nak makan nasi kandar
terasa di tekak nasi kandar tu...
kena cari juga dah macam orang mengidam dah rupa nya
erk...orang mengidam macam tu ke???

Acu laung kan kat FB acu

Photobucket


Ada la kawan acu pm kan dalam FB antara kedai nasi kandar
yang agak-agak berdekatan dengan kawasan rumah acu
terima kasih ya Shazlin...tolong aku

Photobucket


Dalam banyak-banyak nama Restoran dalam list tu
acu tertarik dengan Restoran Ibrahim Maju
sebab acu tengok banyak cawangan dia...

Yang terdekat dengan acu cawangan nya di Seksyen 4, Bangi
acu pun dengan berkobar-kobar nak pi cari Ibrahim Maju nie
laluan ke Seksyen 4 tu dah betul dah
tapi nak cari Jalan 4/11 acu tak jumpa-jumpa
acu masuk depan...acu keluar belakang...2 kali macam tu
sudah nya acu balik saja http://www.emocutez.com

Singgah kedai Mamak....beli nasi kat kedai mamak saja

Photobucket


Opsss!!!cucur cempedak tu goreng sendiri...buah dari dusun kat kampung
sedih tau tak dapat makan nasi kandar
acu mms EE..."tak dapat nasi kandar..nasi mamak pun boleh la :( "
nasib baik sedap nasi mamak nie....terubat la sikit

Nak dijadikan cerita...hari Selasa acu puasa lagi
tengahari tu EE datang....surprise!!!!

Photobucket


Hoyeeeeeee!!!!! EE datang hantar nasi kandar Abdul Kudu
yang kat area Chow Kit tu....owh..!!! sedap nye!!!
eh..sila abai kan bekas ayam yang comot tu...
tu gara-gara terlambat...orang dah azan...tu yang kelam kabut tu
pandai pula EE pilih lauk kegemaran acu ayam madu
tapi yang paling best ada telur sotong..nyum..nyum..

Photobucket


Telur sotong memang feveret acu kalau makan nasi kandar
termasuk lah ayam madu...fuhhh!!! mengancam...sedap nye lah..iskh..

Terus acu lantingkan kat FB

Photobucket


Terima kasih..Thank you..cảm ơn..நன்றி...شكرا
jasamu ku kenang hingga akhir hayat
pengorbanan yang tinggi nilai nya...

sanggup datang ke Kajang semata-mata nak hantar nasi kandar
i'm so touched!!! i love u darling http://www.emocutez.com

p/s::tapi nak minta maaf..nasi tu banyak sangat...tak habis makan





Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

8 xoxo:

kakcik said...

Kakcik doakan semoga Acu dan EE akan segera bersatu dalam ikatan yang suci murni. Amin. :)

AzMask said...

Yelah @cu, perkara baik eloklah disegerakan. Aminnn

Dah lama tak makan nasik kandaQ...

@cu SaYaNg said...

kakcik::

Amin...terima kasih kakcik

@cu SaYaNg said...

Azmask::

insyaAllah kak...terima kasih :)

mama maman said...

best arr...:)

moga2 terus-terusan berbahagia ya..

@cu SaYaNg said...

mama::

Amin...tq mama

gadisBunga said...

acu dan EE adalah sgt sweet. :)

tapi kan, nasi kandar dgn nasi mamak tak sama ke?

@cu SaYaNg said...

GB::

tq GB...

emm...ntah la...acu akan cari restoran mamak yg ada tulis "nasi kandar"...hehehehe