Followers

WW#28:: Terima Kasih Daun Keladi

Wednesday, January 18, 2012

Tempah kek birthday acu dan kawan-kawan di Alamanda

Photobucket

Terima kasih daun keladi Azrah (kanan)
kek SR sebagai upah...
bayar kek dengan harga staff rate...manyak jimat oooo

Photobucket





Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

12 xoxo:

Kakcik Seroja said...

Hari ini besdei Acu ya? Hepi besdei Acu. :)

@cu SaYaNg said...

kakcik:

Belum lagi beday nya...
tempah kek je dulu :D

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Boleh tolong belikan, Acu ? Satu utk Acu dan satu utk LF dan isteri

@cu SaYaNg said...

Uncle LF::

uncle nak acu beli kan kek ke??

gadisBunga said...

acu nampak manis sekali. :D

Anaa said...

bila baca komen gB.. terus akak tengok balik gamba.. sebab masa mula nengok tak nampak acu pun.. bila belek sekali lagi,wallaaa, acu kah ituu.. cun beb.. :)

kasihibu said...

betul tu GB..comel kan?

@cu SaYaNg said...

GB::

manis sebab kat kedai kek..hehehee

@cu SaYaNg said...

Kak Anaa::

hahahaa...cun konon
sama je rupa nye :P
anyway, tq :)

@cu SaYaNg said...

kasihibu::

terima kasih kak :)

azieazah said...

Wahh... seronoknya. Kek sampai dulu. Tak cair ker? :)

nyanyisunyi said...

acu..bila besday ni...
maaf ye lama akak tk dtg sini dn bw rumah kengkwn juga, bz betul sejak bos baru ada ni.....

selamat menyambut ulangtahun kelahiran acu muga berbahagia hingga akhir hayat.