p/s::jakun first time main salji dah macam beruang kutub dah...hahahahaa
"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"
About Me
- Darling Pya
- A simple girl, fun-loving person, like making jokes, easily to laugh (I suppose), like to help people, share stories. Well the bottom line is, I am just a simple Malay girl.
Blog Archive
-
▼
2012
(180)
-
▼
January
(30)
- Berair Dan Meleleh
- Terima Kasih Kawan-kawan
- My Day..!!!!
- Outing Dengan Girlfriends
- Kita Bako...Kita Bako..!!
- Sehari Di Pulau Pangkor
- Hujung Minggu Di Rumah Tuan Punya Blog Nasi Kerabu
- WW#29: : Tun M, Tun H And Me
- Balik Ke KL
- Selamat Tahun Baru Cina
- Acu Di Puduraya
- Esok Dalam Sejarah
- Tazkirah:: 9 Penemuan Orang Islam Yang Mengkagumkan
- WW#28:: Terima Kasih Daun Keladi
- First Birthday Celebration..Terharu..!!!
- Bersarapan, Bergossip, Bersantai Bersama
- Rindu Nya Nak Balik "Kampung" HCM City
- WW#27:: Bersantai Di Rumah Uncle LF
- Food Walk:: Makan Cream Puff Jepun Tapi Bukan Di J...
- Beruang Comel Serang Pavillion
- Kejutan Untuk EE
- Food Walk:: Restoran Sangkuriang Bandung
- Food Walk:: Karamba Sundanese Bistro Bandung
- Selamat Ulang Tahun Kelahiran
- Kembalilah Nur Amalinaku - Nasrudin Hassan
- WW#26:: My First Birhtday Gift
- WW#25:: From London, Paris Dan Qatar With Love
- Movie Day:: The Darkness Hour
- Teringin La Nak Pergi PLKN
- Welcome 2012..!!!
-
▼
January
(30)
Darling's Popular Posts
-
Semalam petang balik dari keje acu saje je pi jenguk peti surat kat umah acu tu eh...ada surat la...emmm... tak sabar nak tengok isi dalam.....
-
Lupa CP nak share keputusan lepas jumpa doktor di Klinik Nefrologi pada 06-12-2021 hari tu. Appointment CP dengan doktor jam 2 petang. Sepe...
-
Sambil melayan FB ari ahad lepas acu tgk tv3...rancangan 3R isu yg di bincang kan ari nie "LAMBAT KAHWIN" sesuai banget....hahaha....
-
Bila nak kahwin??? Di sini orang bertanya Di sana orang menyoal Tak kira teman mahu kenalan Asyik-asyik itu je yang jadi bualan Begitulah na...
-
Tarikh:: 16-04-2012 (Isnin) Solat Subuh pertama di Kota Mekah cuma di bilik punca nya sebab lewat bangun pagi tu selepas malam tadi selesai ...

Selamat tahun baru Acu... semoga segala impian yang belum tercapai, dapat dicapai pada tahun ini. :)
ReplyDeleteSelamat tahun baru 2012 acu...
ReplyDeletemuga2 tahun ini lebih baik dari tahun lepas...
kakcik::
ReplyDeleteSelamat tahun baru
amin...insyaAllah..terima kasih kakcik :)
nyanyisunyi::
ReplyDeleteSelamat tahun baru kak
insyaAllah.. :)