Followers

Kepada Sesiapa Yang Berpuasa; F**k U Off...erk..

Tuesday, August 17, 2010

Kurang ajar kan tajuk kat atas tu????
sebenar nye ia nye berkaitan dengan email yang acu dapat
tadi dalam inbox email acu ada satu email bertajuk

"Kurg ajar persoal ttg PUASA - dalam FB"

berserta dengan attachment komen yang di buat dalam FB
korang baca lah sendiri...memang agak kurang ajar
komen yang dilemparkan di FB tu...[klik utk besarkan gambar]

dunia nak akhir zaman...puasa pun boleh jadi bahan pertikaian..
Nau'zubillah....



7 xoxo:

cik shabah said...

speechless cik shabah jadiknya.siriyes kurang ajar kan manusia mcm tu!

kakcik said...

Kenapakah jadi begini?? :(

@cu SaYaNg said...

cik shabah::

sama spt acu...tak tau nak cakap apa...

@cu SaYaNg said...

kakcik::

sedih kan??? masih ada manusia yang begini...mohon dibuka kan pintu hati mereka supaya mereka sedar..amin..

Melor said...

bebudak atheist la weh,mmg dey ols ni tak percaya kt Tuhan pon,tp kurang hajar tahap dewa dah ni!curse em to hell!

nabilah_2908 said...

nak marah2 dia ni pun tak guna juga..lagi kita marah..lagi bnyk dosa yg kita dpt...

kesian dgn dia ni...moga Allah berikan dia hidayah...moga dia kembali ke jln yg benar...jgn terus hidup dlm kesesatan hingga ke akhir hayatnya... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MISS RED SAKIT

Jake Daughter said...

huhuhu...dunia kahir zaman....huhuhu