Followers

Why parents are always stressed

Monday, August 30, 2010

macam mana la kalau dapat anak-anak yang nakal macam nie kan???
kadang-kadang buat mak ayah stress tapi bila di ingat balik
confirm gelak besar punye....muahahaaa









erk...nie pengakuan jujur & ikhlas daripada acu nie
adegan seperti dalam gambar ke-5 tu acu penah buat masa kecik2 dulu
mangsa nye, adik kawan acu kat kampung...muahahaaa
mamat tu suka benor berbogel..acu nie pulak tak penah tengok 'benda' tu
nampak comel je...so, selalu la dia meraung sebab acu dok tarik & jentik
muahahahaaaa....jahat nye kan???
sampai sekarang, family dia akan ingat kan acu insiden2 tu semua
bila ingat2 balik memang le memalukan...hheheheehee
tapi sampai sekarang kami tetap bersahabat baik...


8 xoxo:

kakcik said...

Salam Acu..

kalau anak duduk senyap je pun.. risau juga.. Tapi kalau dah hyperactive.. pusing pulak kepala mak bapa! :)

@cu SaYaNg said...

kakcik::

salam kak...

hahahaaa...betul2...anak2 acu nanti nie tak tau le mcm mana rupa nye...

mizzyN said...

hahahahahah. tayang gambar memalukan nie semua kat dia masa besar mesti dia suka.

@cu SaYaNg said...

mizzyN::

heheheee...suka + malu...hehehee

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

hahahahahahah... jangan disebabkan selama ni dijentik dan ditarik dek acu... maka terbantut tumbesarannya. Harus dia ingat sampai mati... ekekekek

@cu SaYaNg said...

VIC::

hohoho...harap2 tak jadi macam tu la...hahahahaa

erisya nor said...

hahahaha mmg kelakar foto tuh sumer...harap2 ada yang bukan candid!

@cu SaYaNg said...

kak erisya::

hahahaa...kalau yg pegang pisau tu candid,acu tak tau la mcm mana mak bapa dia menjerit time tu...hahaha