Followers

13 Ramadhan 1431

Tuesday, August 24, 2010

Semalam acu berbuka puasa kat rumah...
so, balik dari opis acu singgah pasar ramadhan
beli apa yang teringin nak makan

menu acu semalam roti john sardin...
kuih apa ntah sebagai pencuci mulut
dan soya panas sebagai penghilang dahaga...

tapi semua nye tak abis di makan pun..ada dalam peti ais acu tu...
roti john tu cuma 3 potong je berjaya di makan...kuih tu cuma 2 ketul je
nampak je simple tapi sangat la mengenyangkan...ahaks



4 xoxo:

azieazah said...

Wahhh bagus ni. Boleh jimat.. Tapi kuih tu macam Badak Berendam jer kan? Takda kelapa parut lak...

@cu SaYaNg said...

kak azie::

ntah la kak..acu pun x tau kuih apa..main beli je...tp rasa nye mcm dibuat dr tepung pulut...inti kelapa..kuah santan

Benrauf 2.0 said...

kawan saya pun makan roti john hari ni.

@cu SaYaNg said...

Benrauf::

sedap nye...tapi yg semalam nye masih ada dlm peti ais..huhuhu