Followers

Yang Ditunggu Dah Tiba..

Thursday, August 19, 2010

Akhir nye....yang ditunggu dari minggu lepas
dah sampai ari nie....hoyeeeee....
sebenar acu tunggu benda alah nie
jeng..jeng...jenggggggggg....

nak tau apa ada dalam cd tu???
iskh...bukan cerita porno tau...nie cd baik...
nie le antara yang ada dalam cd tu
(jangan muntah tengok aksi2 sengal di bawah)

nie antara gambar individu yang acu suka
banyak sebenar nye tapi nak tempek semua kang muntah pulak orang tengok

gambar-gambar nie diambil pada 31 Julai 2010
di Sentul Park kat KL Pac Kuala Lumpur
kredit tu photographer kami puan
Yuzie
sebenar nye kami berlima termasuk dengan Yuzie nie adalah
x-schoolmate masa di ASTECH dulu

kami berlima berlainan cabang masa di ASTECH
acu kelas Akaun, Shazlin & Yuzie kelas Kejuruteraan Elektrik
Mas & Wanie kelas Kejuruteraan Awam...
tapi kami rapat sebab semua nye tinggal di asrama
tu semua dah jadi ibu2 dah kecuali acu...still maintain...hehehe

so, sesapa yang nak gunakan khidmat yuzie sebagai photographer
boleh le klik kat
sini...tengok website dia..



12 xoxo:

Mohamad Nur Hidayat said...

ingat ada benda pelik dalam cd 2 :p

hazman aka species1980 said...

whoaaa... nice.. gaya gambar tue ala2 macam poster promo drama sitkom

Jake Daughter said...

Amboi..Posing sakan....Gambaq pon cun habih...

@cu SaYaNg said...

Hidayat::

haipppp...bulan posa nie mana boley nakal2 :p

@cu SaYaNg said...

hazman::

uwaaaaaaaa...muka kami nie mcm pelakon sitkom ke??? erk..x mcm model ke??? hehehee

@cu SaYaNg said...

JD::

hahahahaa...mak2 budak lepaih geram wei...kecuali aku la...hahahaa

kak ina kl said...

sekali sekala mengedik apa salahnya.

azieazah said...

Woooo memang lawooo..!

fazemy said...

Cantik gambarnya Acu. like it!

@cu SaYaNg said...

kak ina::

ya betullllllllll...hehehehee

@cu SaYaNg said...

kak azie::

makasih..makasih..hehehehe

@cu SaYaNg said...

fazemy::

makasih ya...photographer pandai + model cantik (perasan gile..) = gambar cantik...hehehehee