Followers

Acu Dah Balik & Salam Maal Hijrah

Tuesday, December 7, 2010

Salam Maal Hijrah untuk kawan-kawan semua
apa aktiviti kawan-kawan hari ini??

acu masih lagi bercuti bersama keluarga acu
cuma sekarang ni acu dah selamat berada di Kajang
hari ini jika tiada aral melintang nak bawa keluarga acu
pusing-pusing Kuala Lumpur...

Hari ni kira hari terakhir acu bersama dengan mereka
insyaAllah esok, mereka akan bertolak balik ke Kedah
dan insyaAllah acu pun akan bekerja semula esok...

Nanti acu akan update dan kongsi percutian acu
dengan kawan-kawan semua....





SELAMAT BERCUTI SEMUA..!!!




"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

6 xoxo:

Benrauf 2.0 said...

hari ni saya dok umah je acu. hehe

hysman said...

seronok sakan kamu ye kak acu sayang..hehee.... 2ari dok umah kesorangan..mmbr suma blaik kg.. grr.. huhu

azieazah said...

Kalu cuti tu, yg best mestilah lepak ronda-ronda dgn family... besttt..!

@cu SaYaNg said...

Benrauf::

kadang2 lepak kat umah adalah syurga utk org yg penat bekerja kan???

@cu SaYaNg said...

hysman::

seronok gile...hehehee
nape man tak balik kg gak??

@cu SaYaNg said...

kak azie::

betui..betui...acu sokong sepenuh nya!!!