Followers

Kami Bangga!!!

Thursday, December 30, 2010

Tahniah untuk Pasukan Malaysia!!!!!

Tahniah juga untuk HERO MALAYSIA!!!!!

dan tak lupa Tahniah untuk PENJAGA GOL yang superrrbbbb!!!!!

paling penting Tahniah untuk JURULATIH!!!!

untuk Pasukan Indonesia, lain tahun cuba lagi ya...


pesanan penaja::






"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

14 xoxo:

midiaida said...

MALAYSIA main mmg besttt!!!..tahniah MALAYSIA!!!..;D

kakcik said...

Walaupun kakcik tak berapa 'faham' dengan sukan - tapi, kakcik tetap berbangga dengan pasukan Malaysia. :)

azmiroy said...

Tahniah diberikan kepada penjaga gol Malaysia yang macam Pahlawan Sayak dalam Bragon Ball

Jake Daughter said...

I LOVE RAJAGOPAL!!!

The Red Rambutan said...

Tahniah Malaysia - Juara Piala Suzuki AFF
Tahniah Acu - berjaya ready depan TV dengan camera
Tahniah semua - Dapat cuti umum ( aku yang sedang cuti ni kira macam-mana ni?) he he

@cu SaYaNg said...

midiaida::

yeah!!! Harimau sudah mula bangkit dari lena yang panjang...

@cu SaYaNg said...

kakcik::

acu layan bola sorang2 ja kat rumah malam tadi...tak best betul.mula la teringat kampung...sure diaorang bersorak sakan...huhuhu

@cu SaYaNg said...

Azmiroy::

Tuan,pembetulan di situ..Dragon Ball bukan Bragon Ball...hehehee

@cu SaYaNg said...

JD::

hang mesti lagi "love" bila tengok Mr.R pakai bikini...hahahhaaa

@cu SaYaNg said...

En.Red::

makasih..makasih...makasih...makasih

psst!!! psst!!..mana ole2 nya???

azmiroy said...

Dragon Ball.... ala Acu silap jari menekan he....
Tapi saya sedih bila PM beri cuti pada hari Jumaat ini kerana 2 anak saya sepatutnya ambil ujian memandu pada hari tersebut tetapi telah ditunda pada hari yang lain, sedangkan 2 orang tu hari Isnin ni mula masuk kolej, luar dari KL.

Bukan sikit2 belanja 2 orang serentak belajar driving. aaaaahhhhhh gerammmmmmm

erisya nor said...

ya tahniah pemain malaysia...tumpang gembira sebab dapat cuti !!

fazemy said...

Mana dpt gambar2 ni Acu...hehe kesian Indon dah 4 kali g Final juara tak jugak. Blom rezeki la tu. Hidup Malaysia!

azieazah said...

Mereka memang layak utk dihargai, diberi sorakan bangga dan disanjungi...!