Followers

Seronok Nya..!!!!

Thursday, December 2, 2010

Esok 2 orang kakak & 4 orang anak saudara acu
akan datang dari kampung
selain yang datang dari kampung, Ana; anak saudara acu
akan datang dari Shah Alam esok juga...
yang ada kat rumah sekarang cuma Abang Yeh seorang saja


Oh!!! sangat lah tak sabar nak tunggu semua datang esok
semua akan berkumpul kat rumah acu...
lepas tu hari sabtu kami semua akan pergi bercuti...
sungguh acu teruja nak bercuti dengan keluarga
tapi sedih sebab emak tak dapat ikut...




"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

6 xoxo:

azieazah said...

Wow... cuti sekolah sudah mula, apa lagi yang best kalu tidak pergi bercuti..

Selamat bercuti dan enjoy puas puas tauuu...!

@cu SaYaNg said...

kak azie::

tu lah...asyik bercuti dengan kawan2 je kan..sesekali kena bercuti dgn family gak...

tq kak...

midiaida said...

wahhhh..g bercuti lg ek???..g mane plak pya???bestnyeee!!!!..ape2 pun camat holiday..;D

@cu SaYaNg said...

midiaida::

dekat je...seberang tambak je..
tq cayang

azmiroy said...

memang best jika dapat berkumpul sekeluarga dan melancung bersama2.
selamat bercuti..........

Dearie Pearls said...

jom cuti2....
seronoknya cuti ramai2..

apatah lagi dengan keluarga...
memang sangat mengujakan...

selamat bercuti acu..