Followers

Agenda Esok

Friday, December 3, 2010

Esok pagi acu & rombongan akan ke Pameran MAHA
seperti biasa lah...acu memang tak pernah melepaskan
peluang untuk ke Pameran MAHA..
2 tahun lepas acu ke sana 3 hari berturut-turut...hehehee
tapi tahun ni tak berkesempatan nak pergi macam tu..


Sebelah petang nya insyaAllah acu & rombongan
akan bertolak ke Johor Bharu...
acu menginap di Johor Bharu malam esok
sebelum meneruskan perjalanan ke Kota Singa pada ahad ni


InsyaAllah hari isnin acu akan balik semula ke Kuala Lumpur
hari selasa, kalau ahli rombongan tak penat
acu bawa diaorang ronda-ronda Kuala Lumpur...

Oh!! tak sabar mahu packing barang malam ni..
anak-anak semua...pasport jangan lupa ya...



p/s:: sumber gambar dari En.GooGLe



"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

5 xoxo:

kakcik said...

Selamat bercuti2 Acu... jaga keselamatan walau di mana berada, ya? :)

@cu SaYaNg said...

kakcik::

InsyaAllah...terima kasih kakcik

erisya nor said...

acu ...jelez nyer...kak erisya nak ke sna gak tapi mereka bilang hotel dah penuh....tingin nak ke universal studio...tidur di spore atau jb jer?

azieazah said...

Berjalan lah ACU selagi ada masa, selagi larat dan selagi ada bajet...

Nanti dah banyak komitment, ralat pula.
Tingin nak pi Singapore.

midiaida said...

wahhh banyak plan tuh..best2..slmt bercuti..;D