Followers

Musical Day:: The Secret Life of Nora (Entri Basi)

Friday, October 21, 2011

Dalam sibuk bertugas untuk konvokesyen acu sempat juga melayan
kehendak Fiqa (anak sedara acu) menonton The Secret Life of Nora
yang dipentaskan di Istana Budaya

Jadi, acu beli tiket on 11-10-2011...pergi berdua saja
(eh..cantik pula tarikh tu kan 11-10-11)
dah tak boleh nak promote dah pun kan sebab teater dah habis
so, layan je lah gambar yang sempat kami ambil hari tu

Photobucket

Terserempak dengan kawan lama yang kini bertugas di IPTA lain

Photobucket

Antara barisan pelakon The Secret Life of Nora

Photobucket

Pelakon utama nya Datin Tiara dan Ryan Silverman

Photobucket

Seperti biasa lepas habis tayangan sesi tandatangan autograph
tapi kali nie macam malas pula nak beratur
so, kami ambil gambar dari tepi saja lah

Photobucket

Kesimpulan nya, teater nie memang menarik...rugi kalau tak pergi :)



Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

0 xoxo: