Followers

Sudah Mula Bekerja

Thursday, October 27, 2011

Alhamdulillah hari ni acu kembali sihat dan dah mula bekerja
selepas dua hari mc + sehari cuti Depavali
hari-hari tak boleh terlepas makan 2 daripada 3 ubat nie

Photobucket

Dan santapan utama acu sekarang cuma nie saja

Photobucket

Muak wei...tapi apa nak buat..kena lah ikut cakap tuan doktor
Oh ya...untuk menjawab pertanyaan kak Anaa dalam komen kat sini

Photobucket

Sebenar nya semua entri sebelum-sebelum nie auto publish
acu dah siap-siap susun dalam list...
jadi, sepanjang acu tak sihat acu memang tak menulis apa-apa entri pun
kecuali menjawab komen-komen yang ditinggal kan
sebab tu belum ada sebarang entri pasal gathering hari tu

InsyaAllah nanti acu tulis entri nya
tapi tak tau nak cerita apa sebab acu "sombong" masa tu :(






Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

9 xoxo:

luahfikiran said...

SALAM,
JAGA KESIHATAN. JANGAN TAK MAKAN UBAT

kakcik said...

Alhamdulillah, Acu dah kembali sihat. :)

@cu SaYaNg said...

luahfikiran::

insyaAllah...terima kasih uncle :)

@cu SaYaNg said...

kakcik::

Alhamdulillah walau pun belum 100% sihat tapi syukur lah dah tak seperti hari tu :)

ainnoraini said...

alhamdulillah...dah sihat kembali sihat...

hari tu mase rmh kakcik tak sempat nak mesra2...

@cu SaYaNg said...

Kak Ain::

tu lah...acu jadi "sombong" aritu
sedih sebab tak dapat nak beramah mesra dgn yang lain2 :(

kasihibu said...

lama jugak baru dapat sihat sepenuhnya

baru terasa nikmat hidup kan?

@cu SaYaNg said...

kasihibu::

nie pun lum 100% sihat lagi kak
cuma jauh lebih baik dari sebelum nie lah...dah hilang nikmat makan sekarang nie..huhuhu

Kakzakie said...

Kakcik dan ramai teman blogger dah bagitahu acu tak sihat sebab itulah ye... Habis tu gambar masa kat rumah kakcik tu acu tak ada ke?